اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 250

میرافضلی: مشارکت دشمن‎شکن مردم بازتاب عظمت انقلاب است

خبرگزاری فارس: عضو ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مشارکت دشمن شکن مردم در پای صندوق های رای بازتاب عظمت انقلاب اسلامی است.

میرافضلی: مشارکت دشمن‎شکن مردم بازتاب عظمت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا میرافضلی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای تامین استان اظهار داشت: مردم بینش سیاسی‎شان را با حضور آگاهانه به رخ جهانیان کشیدند تا دشمن بار دیگر زمین‎گیر شود و فکر ترفندی دوباره را به گور ببرد.

وی تصریح کرد: 90 درصد شعب اخذ رای در شهرستان‎های استان گلستان به صورت الکترونیکی انجام می‎شود و تنها در شهرستان علی‎آبادکتول اخذ رای به صورت کاملا مکانیزه است که تا این لحظه، از روند انتخابات هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده است.

عضو ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه از 64 کاندیدای گلستان تنها هفت نفر راهی خانه ملت خواهند شد، خاطرنشان کرد: با وجودی که فرصت هفت روز تبلیغات به هر یک از نامزدها داده شد و ما با هیچ چالشی مواجه نبوده‎ایم باید این روند تا پایان اعلام نتیجه انتخابات و پس از آن نیز وجود داشته باشد که حتما نامزدهای انتخاباتی، طرفداران خود را به این مسئله توجیه کرده اند.

میرافضلی ادامه داد: اگر گله و شکایتی از سوی کاندیداها وجود داشته باشد مبانی قانون فراهم است تا ظرف 48 ساعت بعد از انتخابات آنها اعتراض خود را به صورت مستند ارائه کنند و هیئت نظارت استان نیز حتما مسئله را پیگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با تبلیغاتی که در استان حاکم بود فکر نمی‎کنم چنین حسی فراهم شود تا خدای ناکرده حادثه‎ای همانند فتنه 88 را داشته باشیم.

عضو ستاد انتخابات گلستان فضای انتخابات را در استان گسترده خواند و ابراز داشت: فضای موجود دشمنان را از ادامه توطئه‎ها مایوس می‎کند همان طور که ادبیات و لحن آنان بعد از راهپیمایی 22 بهمن تغییر کرد.

میرافضلی در پایان از ابتکار عمل معاونت جرائم دادگستری شهرستان گرگان قدردانی کرد و اظهار داشت: با جلسات متعددی که این معاونت برای کاندیداها برگزار کرد آنها با مسائل و روند انتخابات آشنایی پیدا کردند تا میزان تخلف در استان کم شود تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول