اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع تعرفه‌های مجدد 43 شعبه اخذ رای

اوج حماسه حضور در ‌شیراز

خبرگزاری فارس: حضور بی‌سابقه مردم ولایت‌مدار مرکز شیراز 43 شعبه اخذ را با اتمام تعرفه‌های قبلی و شروع رای‌گیری با تعرفه‌های افزوده شده مواجه کرد.

اوج حماسه حضور در ‌شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تا ساعت 17 امروز، 43 شعبه اخذ رای در منطقه مرکزی شهر شیراز، با تعرفه‌های افزوده شده به تعرفه‌های قبلی رای‌گیری خود را ادامه می‌دهند.

تمام شدن برگ‌های تعرفه در این شعبه‌ها در حالی صورت می‌گیرد که در این دور از انتخابات 25 درصد تعداد برگ‌های تعرفه نسبت به انتخابات دور هشتم مجلس شورای اسلامی بیشتر تحویل این شعبه‌های رای‌گیری شده بود.

چگونگی استقبال مردم فهیم و ولایت‌مدار شیراز به نحوی است که امکان تمدید چند نوبته زمان رای‌گیری بسیار محتمل است.

امروز در میان رای‌دهندگان در سطح شهر شیراز به ویژه مناطق شمالی این شهر چهره‌هایی به چشم می‌خورد که هرگز انتظار حضور آنان در پای صندوق‌های رای نمی‌رفت.

انتخابات امروز در شهر شیراز در حالی انجام می‌شود که چهار نفر از کاندیداها در ساعات مختلفی با اتومبیل‌هایی در سطح شهر سعی در انجام تبلیغات خود داشتند که با عکس‌العمل معقول و مدبرانه مردم مواجه شدند که بی‌تردید در ریزش آرای آنان بی‌تاثیر نیست.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول