اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اتاق خبر ستاد انتخابات/

80 خبرنگار و عکاس اخبار انتخابات یزد را مخابره می کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان یزد گفت: 80 خبرنگار و عکاس در استان یزد اخبار انتخابات را بر روی سایت های خبرگزاری های رسمی و محلی مخابره می کنند.

80 خبرنگار و عکاس اخبار انتخابات یزد را مخابره می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: امروز بیش از 80 خبرنگار در سراسر استان یزد اخبار انتخابات استان یزد را پوشش می دهند.

وی افزود: 40 نفر از این خبرنگاران در مرکز استان و در ستاد انتخابات در استانداری و 40 خبرنگار نیز در ستادهای شهرستانی مشغول پوشش اخبار انتخابات هستند.

قائم محمدی خاطرنشان کرد: با راه اندازی اتاق خبر، خبرنگاران در جریان لحظه به لحظه اخبار انتخابات قرار گرفته اند و حماسه حضور مردم را برای سایت های خبری خود ارسال کرده اند.

وی یادآور شد: تعامل خوبی میان اتاق خبر و اعضای ستاد انتخابات برقرار شده و مسئولان ستاد انتخابات و کمیته های مختلف با حضور در اتاق خبر، اخبار انتخاباتی را در اختیار خبرنگاران می گذارند.

قائم محمدی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و عکاسان امروز کار و مسئولیت دشواری بر عهده گرفته اند که امیدواریم حضور گسترده مردم یزد در انتخابات، شیرینی و حاصل کار آنها باشد.

وی از همراهی خبرنگاران با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد تقدیر کرد و یادآور شد: خبرنگاران نقشی اساسی در انعکاس حضور مردم و ثبت حماسه آنها دارند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول