اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتراض شدید مخالفان سوریه به ناامیدی غرب از سقوط سوریه

غلیون: انگلیس و غرب بر خلاف عربستان و قطر در قبال سوریه محتاطند

خبرگزاری فارس: رئیس مخالفان خارج‌نشین سوریه با انتقاد از سردی جبهه غرب بخصوص انگلیس و آمریکا در خصوص سوریه اعلام کرد که این کشورها بر خلاف قطر و عربستان، در قبال نظام سوریه محتاطند.

غلیون: انگلیس و غرب بر خلاف عربستان و قطر در قبال سوریه محتاطند

به گزارش فارس، برهان غلیون رئیس شورای مخالفان سوریه موسوم به شورای ملی سوریه، از آنچه احتیاط‌کاری آمریکا و انگلیس در قبال سوریه خواند، انتقاد کرد.

این در حالی است که رابرت فورد سفیر آمریکا در دمشق روز گذشته در کمیته امور خارجی کنگره تاکید کرد که مخالفان سوریه هرگز متحد نخواهند شد [تا آمریکا آنان را کمک تسلیحاتی کند سپس به رسمیت بشناسد].

غلیون در گفت وگو با دیلی‌تلگراف اعلام کرد که انگلیس و کشورهای غربی دیگر، در تعامل با بحران سوریه محتاط عمل می‌کنند و این عکس تعامل قطر و عربستان است.

سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان و حمد بن جاسم نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر به ترتیب هفته گذشته در نشست تونس و در سفر نروژ خواستار مسلح کردن معارضان سوریه شدند.

وی که ناامیدی جبهه غرب از سقوط نظام سوریه را شاهد است، اعتراف کرد: جامعه بین‌الملل خیلی کند عمل می‌کند و صدایش هنوز علیه سوریه پایین است و گویی که علیه سوریه درگوشی صحبت می‌کند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول