اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:

106 خبرنگار و عکاس نهمین دوره انتخابات مجلس را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: 106 خبرنگار، عکاس، گزارشگر رادیویی و تلویزیون حضور با شکوه مردم را در جای جای استان سیستان و بلوچستان پوشش خبری می‌دهند.

106 خبرنگار و عکاس نهمین دوره انتخابات مجلس را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا براهویی اظهار داشت: خبرنگاران و گزارشگران از ساعات اولیه آغاز اخذ رأی به طور کامل حضور پر شور مردم را پوشش داده‌اند.

وی افزود: همچنین به منظور تسهیل در روند خبررسانی با هماهنگی‌های صورت گرفته، ایستگاه اطلاع‌رسانی در شعبه 30 مدرسه راهنمایی نمونه دولتی باقرالعلوم (ع) مستقر شد و خبرنگاران و گزارشگران به راحتی در این مکان با مسئولان، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف مردمی مصاحبه انجام دادند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها ادامه داد: رسانه‌ها باید بر حضور مردم با الهام از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تلاش کنند.

براهویی رسالت خبرنگاران در انتخابات را مهم دانست و افزود: رسانه‌ها باید توطئه‌های دشمنان را برای مردم به خوبی افشا کنند و از هرگونه سخن و نوشته‌ای که موجب تنش یا دلسردی مردم در این مشارکت مهم فراهم می‌کند، پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید بر حضور حداکثری مردم تلاش کنند، گفت: در این صورت است که رسانه‌ها رسالت خویش را انجام داده و به نظام خدمت کرده‌اند.

بر پایه این گزارش: یک هزار و 330 شعبه اخذ رأی در سراسر سیستان و بلوچستان در حال جمع‌آوری آرای مردم این استان برای انتخاب هشت نماینده از میان 38 نامزد انتخاباتی در شش حوزه اصلی و 34 حوزه فرعی هستند.

انتهای پیام/ح30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول