اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

مشارکت مردم در انتخابات حیات دوباره‌ای به انقلاب بخشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای حیات دوباره‌ای به انقلاب اسلامی بخشید.

مشارکت مردم در انتخابات حیات دوباره‌ای به انقلاب بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: مردم امروز دین خود را به انقلاب ادا کردند.

وی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم گفت: حضور پر شور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، حیات دوباره‌ای را به انقلاب اسلامی ایران بخشید.

امام جمعه خرم‌آباد روز 12 اسفند را روزی حماسی برای حضور با نشاط و شاداب ملت بزرگ ایران دانست و گفت: با این حضور تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد و حماسه حضور مردم در انتخابات امروز بسیار چشمگیر و مایه مباهات و افتخار و موجب سربلندی، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را حاصل حضور مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب همواره مایه دلگرمی مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز همه نگاه‌ها به میزان حضور مردم در انتخابات دوخته شده، خاطر نشان کرد: مردم توجه داشته باشند که هر رای در انتخابات سرنوشت ساز بوده و موجب پایداری نظام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با دعوت مردم لرستان به حفظ وحدت و همبستگی بعد از اعلام نتایج انتخابات افزود: بعد از اعلام نتایج انتخابات همه باید اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت و یکدلی در راستای پیشرفت و تعالی استان تلاش کنند.

وی همچنین به کاندیداهای پیروز انتخاب نیز تذکر داد در روز وفات حضرت معصومه (س) حرمت این روز را نگه داشته و از برپایی مجالس جشن و شادی خودداری کنند.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: ملت ایران طی این 33 سال همیشه در صحنه‌های مختلف و حساس حضوری گسترده داشته است.

وی بیان داشت: از کسانی که تاکنون موفق به حضور در انتخابات نشده‌اند خواست کوتاهی و مسامحه نکنند و هر چه سریع‌تر آرای خود را به صندوق بریزند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند ماه از مردم خواست در روزهای پایانی به یاری افراد نیازمند شتافته و آنان را یاری کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول