اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بار دیگر

حماسه انتخاب در سیستان و بلوچستان موج می‌زند

خبرگزاری فارس: حماسه انتخاب در جای جای پهناورترین استان کشور، سیستان و بلوچستان در روز 12 اسفندماه موج می‌زند.

حماسه انتخاب در سیستان و بلوچستان موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان، شعبه‌های اخذ رأی از صبح روز جاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و از شب گذشته تمام تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اطراف حوزه‌ها جمع‌آوری شده است.

مردم سیستان و بلوچستان از پیر و جوان از ساعات اولیه صبح با شناسنامه و کارت‌ ملی در محل بیش از یک‌هزار و 330 شعبه اخذ رأی در سیستان و بلوچستان صف کشیده‌اند تا ضمن لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب، استکبار جهانی را با شکستی دیگر روبه‌رو سازند.

امروز جهان چشم به جمهوری اسلامی ایران دوخته است تا مردم تاریخ‌ساز استانمان بار دیگر همچون ادوار گذشته، الگویی برای وحدت، ایستادگی و شکست قدرت پوشالی استکبار جهانی باشند.

این بار در پی بیانات روشنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی و آمادگی ملت در مقابل تمام فتنه‌های رسانه‌ای قدرت‌های استکباری، جنگ نرم دشمنان از همان ابتدا پروژه‌ای شکست خورده بود و شوق و شور حضور در رگ‌های سیستان و بلوچستان موج می‌زد.

از این رو است که امروز بیش از 106 خبرنگار و گزارشگر تنها در این خطه از ایران برای پوشش خبری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در میان مردم حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان در این باره استقبال مردم در پای صندوق‌های رأی از نخستین ساعات برگزاری انتخابات را خوب و پرشور دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود با این حضور پرشور، سیلی محکمی به صورت دشمنان نواخته شود.

جلال سیاح افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان مانند دیگر هموطنان با گوش فرمان سپردن به پیام مقام معظم رهبری از نخستین ساعت برگزاری انتخابات در صف‌های بهم پیوسته برای انداختن رأی خود در شعب اخذ رأی حاضر شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم ملت مؤمن و متعهد ایران اسلامی یک بار دیگر مانند 22 بهمن در حال ایجاد حماسه‌ای بزرگ هستند تا وحدت و انسجام ملی و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان  دهند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از روز گذشته صندوق‌ها از حوزه‌های انتخابیه تحویل شعب اخذ رأی شده‌اند، عنوان کرد: هم اکنون کار رأی‌گیری از مردم در تمامی شعب انجام می‌شود و استان با هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات روبه‌رو نیست.

سیاح با بیان اینکه وضعیت امنیتی و انتظامی خوبی برای حفظ نظم و امنیت در شعبات اخذ رأی حکمفرما بوده است، اظهار داشت: شورای تأمین استان به منظور برقراری امنیت خوب و کامل انتخابات از ماه گذشته تا به حال نشست‌های مستمری داشته است.

وی یاد آور شد: بیش از 25 هزار نفر برای برگزاری با شکوه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر استان فعالیت دارند.

سیاح افزود: هزار و 330 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در تمام نقاط استان برای جمع‌آوری آرای مردمی در انتخابات روز 12 اسفندماه پیش‌بینی شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شمار شعب اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس در استان در مقایسه با انتخابات دوره قبلی شش درصد افزایش یافته است.

سیاح تصریح کرد: با اعلام اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، 48 نامزد نمایندگی شش حوزه انتخابیه اصلی سیستان و بلوچستان برای به دست آوردن هشت کرسی مجلس به رقابت می‌پردازند که تاکنون 10 نفر در این زمینه انصراف داده‌اند.

مردم استان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات آغاز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برای انتخاب هشت نماینده خود در مجلس شورای اسلامی از میان 38 نامزد در شعب اخذ رأی حضور بهم رسانده‌اند.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول