اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

شاکله نهمین دوره مجلس بر مبنای عدالت شکل گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: شاکله و بدنه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر مبنای عدالت عمومی شکل گیرد.

شاکله نهمین دوره مجلس بر مبنای عدالت شکل گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: شاکله و بدنه  نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر مبنای عدالت و رفاه عمومی شکل گیرد، موضوعی که از سوی مقام معظم رهبری و ملت ایران مورد تاکید است.

وی به ضرب آهنگ شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حماسه روز 12 اسفند ماه را در حالی پشت سر می‌گذاریم که کسانی که توفیق حضور در انتخابات را پیدا کردند و تکلیف شرعی و ملی خود را انجام دادند و کسانی که هنوز توفیق حضور در پای صندوق رأی را پیدا نکردند از این دقایق نهایت استفاده را ببرند و در این انتخابات مهم و حساس مجلس شرکت کنند.

امام جمعه زاهدان با بیان این مطلب که سیاست نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسائل ملی و فرا ملی جهت‌دار و هدفمند باشد، خاطر نشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران از چارچوب و محدوده مرزهای خود خارج شده و کشورهای مختلفی به این انقلاب تکیه دارند.

سلیمانی با بیان اینکه اکنون دنیای غرب و استکبار جهانی در دو عرصه مستقیم و غیرمستقیم با جمهوری اسلامی ایران در حال نبرد است، گفت: تبلیغات و بازی‌های رسانه‌ای، سوءاستفاده از اختلافات قومی و فی‌مابین نیروها در متن به ویژه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، ایجاد تشنج از طریق ابزار تورم و بیکاری به منظور واگرایی و بی‌انگیزگی در بین مردم و دستمایه قرار دادن گروهک اشرف برای ناامن کردن کشورمان از جمله نبردهای مستقیم و غیرمستقیم دشمنان علیه نظام است که با برخورداری از ثبات سیاسی و امنیتی جامعه دچار چالش نمی‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ابتکار عمل را به دست آورده به حدی که زمینه آسیب‌پذیری ایران کاهش داشته و در طرف مقابل زمینه آسیب‌پذیری دشمنان اسلام افزایش یافته است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: ایران از یک نظام الهی و اندیشه مهدویت پیروی می‌کند و به عنوان پرچم‌دار مقاومت و ایستادگی در دنیا شهره دارد.

سلیمانی تصریح کرد: اکنون ایران با قدرت رأی ملت در برابر هیمنه استکبار ایستاده و از کانال‌های جهل گذر کرده و به کانال عقلانیت رسیده است به گونه‌ای که رشد و توسعه کنونی در کشورمان در این حد در ذهن دشمنان قابل درک نیست.

وی بر تنظیم و کنترل قیمت کالاهای اساسی مردم در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز تأکید کرد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مسئولیت تنظیم و کنترل بازار از جمله کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و جرائم کالا و ارز و غیره را برعهده دارد که این سازمان در این موارد به خوبی عمل کرده است.

امام جمعه زاهدان در خاتمه گفت: عدم تثبیت قیمت کالاها از جمله مشکلاتی است که در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز گریبانگیر مردم می‌شود، در این مورد باید دستگاه‌های مربوطه پای کار باشند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول