اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

انتخاب اصلح نیز به اندازه حضور حداکثری اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین همزمان با روز حماسه ملی و انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب اصلح را به اندازه حضور حداکثری در انتخابات با اهمیت توصیف کرد.

انتخاب اصلح نیز به اندازه حضور حداکثری اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار داشت: در زمان زندگانی امام عسکری (ع) به ایشان خبر رسید شخصی به نام احمد بن هلال با صوفی گری در حال فریب مردم است و نیز گفتند این شخص ۵۴ بار با پای پیاده به حج رفته است، در این حال امام با قاطعیت برای نمایندگان خود در عراق نوشتند از این فرد بپرهیزند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نظام اسلامی را نظامی مقدس معرفی کرد و گفت:  امروز حکومت ما در جهان بی‌بدیل است، ما حکومت اسلامی به معنای واقعی کلمه داریم، در راس حکومت یک ولی فقیه، روحانی آگاه، مدیر و مدبر است، کسانی که این مملکت را اداره می‌کنند انسان‌های شایسته و برجسته‌ای هستند و امروزه نظام ما مانند خورشید در جهان می‌درخشد.

وی در ادامه با تقبیح قرآن سوزی آمریکایی‌ها در افغانستان عنوان کرد: این حرکت وقیحانه آمریکا سبب شد مردم افغانستان از همه اقشار بپاخیزند و علیه آمریکا شعار سر دهند، این عمل در واقع چاه سقوط جباران را حفر کرد، اینها از آثار سقوط استکبار جهانی است، امروز جهان اسلام و کشورهای اسلامی از بیداری اسلامی برخوردار هستند و حکومت‌های جبار قطعا شکست می‌خورند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی سپس با توجه به اوضاع جهان خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و اتحاد آن چیزی است که خدای متعال به‌طور مکرر در قرآن مردم را به آنها دعوت کرده است، تفرع موجب شکست و غلبه دشمنان می‌شود.

وی بیان داشت: نباید در زمانی که تمام مستکبران و جباران عالم برای ضربه زدن به نظام متحد شده‌اند اجازه دهیم اتحاد و همدلی بین ما دچار خدشه شود، وحدت کلمه و پیروی از رهبری و مراجع عظام تقلید رمز موفقیت ما بوده و خواهد بود.

امام جمعه ورامین در ادامه با اشاره به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای چشم دشمن را کور خواهد کرد، آنها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کردند تا مردم ما را دلسرد نمایند اما خواهید دید زمانی که میزان مشارکت عمومی اعلام می‌شود تمام بدخواهان مایوس می‌شوند، همه از زن و مردم با اشتیاق در صحنه حضور خواهند یافت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: عزیزان دقت کنند تا افراد اصلح را به مجلس بفرستند، انتخاب اصلح نیز به اندازه حضور حداکثری اهمیت دارد، معیار موجود است، شاخص‌ها را رهبری ارائه کردند، مردم بر اساس این شاخص‌ها اصلح را برگزینند تا کشتی نجات انقلاب اسلامی با صلابت بیشتر به حرکت خود ادامه دهد. 

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول