اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

بصیرت مردم در انتخابات امروز نمایان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه پس از انداختن رأی خود در مسجد جامع این شهر گفت: بصیرت مردم در انتخابات امروز نمایان است.

بصیرت مردم در انتخابات امروز نمایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله شیخ مصطفی علما اظهار داشت:  این حضور مردم علاوه بر اینکه دلگرمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، پاسخی بسیار تند و محکم به دشمنان این آب و خاک است.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: مردم نیاز به توصیه و سفارش برای حضور در این صحنه‌ها را ندارند و با بصیرتی که دارند همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری با شکوه از خود نشان می‌دهند.

امام جمعه کرمانشاه افزود:  حضور مردم در هر صحنه ای باید تکرار شود تا دشمنان این نظام روز به روز از تلاش در راستای دشمنی خود دلسرد شوند و  یقیناً همین بصیرت مردم و حضور به موقع آنها در صحنه‌ها، برای این نظام از هر چیزی با ارزش‌تر و والاتر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تأکید کرد: امروز دشمنان ملت ایران، خواهند دید که چگونه جمعیت ایران هر کدام به نحوی در سرنوشت خود دخیل هستند و خود با اختیار خود می‌توانند سرنوشت خود را رقم زنند.

امام جمعه کرمانشاه با توصیه مردم به انتخاب اصلح افزود: نکته دیگری که علاوه بر حضور مردم حائز اهمیت است، انتخاب افراد اصلح است که مردم استان کرمانشاه باید به آن توجه داشته باشند و بدون شک امروز با حضور مثال زدنی مردم در پای صندوق‌های رأی برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول