اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

جمعیت حاضر در شعب اخذ رأی هر لحظه بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: جمعیت حاضر در شعب اخذ رأی هر لحظه بیشتر می‌شود.

جمعیت حاضر در شعب اخذ رأی هر لحظه بیشتر می‌شود

احمد خرم‌روز لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به شور و نشاط انتخاباتی حاکم بر آبپخش اظهار داشت: از نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری تاکنون شاهد شور و نشاط انتخاباتی در شهرها و روستاهای این بخش هستیم و مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان برای مشارکت در انتخابات حضور دارند.

 

وی افزود: جمعیت حاضر در شعب اخذ رأی هر لحظه بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد شاهد مشارکت بسیار خوب مردم در انتخابات مجلس نهم باشیم.

 

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: تاکنون نظم و انضباط خوبی بر فضای رأی‌گیری حاکم بوده و هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات نداریم و نیروهای انتظامی نیز در تمام صندوق‌ها آماده برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی هستند.

 

خرم‌روز تصریح کرد: آبپخش دومین شهر پرجمعیت دشتستان است و در ایام تبلیغات انتخاباتی نیز شور و هیجان بسیار خوبی از سوی نامزدها شاهد بودیم.

 

وی یادآور شد: امروز مردم ایران اسلامی با حضوری حماسی جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام اسلامی خواهند داد و تبلیغات پوچ و توخالی معاندان را خنثی می‌کنند.

 

بخشدار آبپخش بیان کرد: از تمام کاندیداها می‌خواهیم به هواداران خود توصیه کنند از درگیری و بی‌نظمی جلوگیری شود و نتیجه انتخابات را در هر صورت بپذیرند تا در فضایی دوستانه و آرام شاهد بهبود وضعیت خدمات‌رسانی باشیم.

بر اساس این گزارش، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آبپخش همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز در شعب اخذ رأی آغاز شده و تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول