اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم حضور در پای صندوق‎های رای را به بعدازظهر موکول نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم حضور در پای صندوق‎های رای را به بعدازظهر موکول نکنند چراکه شعب در ساعات اولیه راحت‎تر می‎توانند رای مردم را اخذ کنند و از سوی دیگر نگاه دشمن در ساعات اولیه بر روی شعب است.

مردم حضور در پای صندوق‎های رای را به بعدازظهر موکول نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز پس از انداختن رای خود در شعبه 32 شهرکرد واقع در دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز نمایش پرشکوه بیعت مجدد مردم ولایت‎مدار چهارمحال و بختیاری با آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت است و به طور قطع و یقین شاهد تکرار حماسه‎ای دیگر از سلسله حماسه‎های عظیم ملت ایران برای دفاع از کیان و اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مردم به خوبی می‎دانند که نظام به پشتوانه آنها نیاز دارد و از این رو با همه وجود امروز پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

عنابستانی افزود: توصیه من به مردم مومن استان چهارمحال و بختیاری این است که حضور در پای صندوق‎های رای را به بعدازظهر موکول نکنند چراکه شعب در ساعات اولیه راحت‎تر می‎توانند کار اخذ رای را انجام دهند و از سوی دیگر نگاه دشمن در ساعات اولیه بر روی شعب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه صبح اشاره کرد و گفت: گزارش‌هایی که از شعب مختلف اخذ رای در این استان دریافت کردم نشان از استقبال و حضور پرشور مردم در نقاط مختلف استان دارد.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش‌ها در برخی نقاط قبل از آغاز رای‌گیری صف‌های طویل چند صد نفره مقابل شعب اخذ رای شکل گرفته است.

عنابستانی افزود: مردم با همه وجود آماده دفاع از اسلام و انقلاب هستند تا انتخابی آگاهانه و هوشمندانه و در شان نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری مطلوب انتخابات در این استان فراهم است و تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: کار اخذ رای در همه شعب از ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد و ساختارهای الکترونیکی مورد نیاز نیز فراهم است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول