اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

رئیس بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد

حضور خانواده‌ها در انتخابات؛ درهم‌کوبیدن عاملان شهادت مجاهدان علمی

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان گفت: زنان و خانواده با حضور پررنگ در انتخابات مجلس پاسخ محکمی به عاملان شهادت شهیدان علمی بخصوص شهید "احمدی روشن"خواهند داد و آنها را در‌هم می‌کوبند.

حضور خانواده‌ها در انتخابات؛ درهم‌کوبیدن عاملان شهادت مجاهدان علمی

به گزارش خبرگزاری فارس، مینو اصلانی اظهار‌داشت: زنان انقلابی ایران در انتخابات با حضور خود و خانواده‌هایشان در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد چگونه یکبار دیگر اهداف پلید دشمن را به زمین می‌زنند.

وی بیان کرد: زنان و خانواده با حضور پررنگ در انتخابات مجلس پاسخ محکمی به عاملان شهادت شهیدان علمی بخصوص شهید "احمدی روشن"خواهند داد و آنها را در هم‌می‌کوبند.

رئیس بسیج جامعه زنان با تأکید به توانمندی زنان در برانگیختن جامعه گفت: امام خمینی (ره) فرمودند «بسیج یک زن بسیج خانواده‌هاست» اگر زن در ‌حادث شدن موضوعی حضور داشته باشد، الزاماً خانواده هم شرکت خواهد داشت پس حضور با نشاط بانوان حضور حداکثری جامعه را به همراه دارد.

اصلانی جهاد امروز زنان را جهاد اکبر خواند و افزود: بانوان مسلمان ایران در جهاد اکبر ضمن توجه به بحث‌های خودسازی و تقوا باید به مسائل علمی هم توجه ویژه کنند و در صحنه‌های علمی حضوری مؤثر داشته باشند.

وی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ارائه الگویی از زنان شهیده را از مؤثرترین راه‌کارهای فرهنگی مقابله با فرهنگ وارداتی غرب دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا، ‌ارتباط چهره به چهره با آنها یکی از بهترین راه‌های انتقال پیام و ارزش‌های شهید و شهادت است همچنین دیدار با خانواده شهدا بازخوانی سینه به سینه لحظه لحظه‌هایی است که آنها با شهدا داشته‌اند که باید از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول