اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

ملت ایران فردا کامل‌ترین نوع دموکراسی را به جهانیان نشان خواهد داد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی، ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: فردا، ملت بزرگ ایران معنای دموکراسی واقعی و تصمیم‌گیری مردم بر سرنوشت خود را به همه جهانیان نشان خواهند داد.

ملت ایران فردا کامل‌ترین نوع دموکراسی را به جهانیان نشان خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله شیخ مصطفی علما در پیام خود خظاب به مردم ولایت‌مدار و مومن استان کرمانشاه آورده است: در عصری که همه تصمیمات در کشورهای مدعی دموکراسی همچون آمریکا و انگلیس توسط عده‌ای اندک گرفته می‌شود و مردم آنها نمی‌توانند ذره‌ای در مسائل دخالت کنند، جمهوری اسلامی ایران پس از 30 سال دوباره مردم سالاری دینی که کامل‌ترین دموکراسی در دنیا است را به جهانیان نشان خواهد داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در این پیام آورده است: فردا همه خواهند دید که 75 میلیون جمعیت ایران هر یک به نحوی در سرنوشت خود دخیل هستند و خود با اختیار خود می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه افزوده است: بزرگ‌ترین شعار انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری این نهضت، تصمیم‌گیری مردم برای کشور و حضور حداکثری در چنین اموری بوده است و امروز نیز مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری تاکید دارند و انشاء الله فردا نیز چنین حضوری همچون گذشته به خلق حماسه‌ای تبدیل می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه افزوده است: 12 اسفند 1390 یوم‌الله دیگری است در تاریخ این مرز و بوم و یکی از برجسته‌ترین روزهای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و این از افتخارات نظام است که در طول بیش از 30 سال انقلاب اسلامی حدود 30 انتخابات برجسته انجام شده که مردم مستقیماً در امور کلان کشور شرکت کرده‌اند.

آیت‌الله علماء با دعوت همه مردم به حضور در انتخابات، تاکید کرده است: انشاء‌الله مردم مومن، بیدار و غیور استان کرمانشاه همچون سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور حضور حداکثری را به نمایش خواهد گذاشت.

همه کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و علاوه بر اینکه از حق خود دفاع کرده، مهر باطلی بر دهان بیگانگان و دشمنان این نظام مبنی بر گزافه گویی‌های اخیر آن‌ها درباره این انتخابات خواهند زد.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول