اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

سلامت انتخابات از خود انتخابات مهمتر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با تأکید بر نیروها و مجریان انتخابات گفت: سلامت انتخابات از خود انتخابات مهمتر است.

سلامت انتخابات از خود انتخابات مهمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاه‌چراغی ساعتی پیش در همایش بزرگ مجریان انتخابات شهرستان ری ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) با اشاره به روایتی از آن حضرت اظهار داشت: امام حسن عسگری (ع) همه را به تقوا توصیه فرمودند باید انسان عالم را محضر خدا بداند و بداند که خدا همه حرکات و سکنات ما را می‌بیند.

امام جمعه شهرری ورع را از دیگر توصیه‌های امام حسن عسگری (ع) دانست و گفت: جاییکه می‌دانید درست است توقف کنید و در راه خدا تلاش و کوشش نمایید.

وی در ادامه افزود: انسان برای اینکه راه حق را بشناسد باید بیشتر کوشش کند و همچنین باید در پرداخت امانت جدی باشد.

حجت‌الاسلام شاه چراغی با اشاره به نشانه های مومن عنوان کرد: مسلمانی در نماز خواندن، رکوع و سجود نیست و نباید از ظاهر افراد فریب خورد.

امام جمعه شهرری نشانه مؤمن را در دو چیز دانست و گفت: نخستین نشانه مؤمن راستی در گفتار و نشانه دیگر آن امین بودن در پرداخت امانت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر انسان بتواند بر روی امیال خویش پای بگذارد مسلمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاه‌چراغی نظام را یک امانت برای ما دانست و تأکید کرد: اساسا نظام یک امانتی در اختیار ما است که از طریق شهدا و امام شهدا به نسل ما رسیده است ما باید با تمام توان از این امانت حفاظت کنیم.

امام جمعه شهرری اظهار داشت: انتخابات و همه نهادها و سازمان‌ها در نظام اسلامی با رای مردم به مسئولان امانت داده می‌شود و آنکس که با رای مردم به مجلس می‌رود مسئولیت را از جانب مردم به امانت گرفته است و باید در قبال آن پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: هر رای که مردم در صندوق‌ها می‌ریزند امانتی است که به شما سپرده می‌شود و حق‌الناس و با توجه به اینکه رای مردم حق‌الناس است باید از آنها حفاظت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاه‌چراغی بیان داشت: به همان میزان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است رای دادن به اصلح نیز تکلیف شرعی و عقلی است و حفظ آرا نیز یک تکلیف شرعی و عقلانی است.

امام جمعه شهرری تأکید بر تلاش برای صیانت از آرای مردم تصریح کرد: سلامت انتخابات از خود انتخابات مهم‌‌تر است.

این گزارش حاکی است همایش بزرگ مجریان انتخابات شهرستان ری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امیر حسین باقر نژاد فرماندار شهرری، علیرضا میرزا بلوچ معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری، نمایندگان فرماندار، بازرسان، سرناظران و نیروهای امنیتی در مصلای بزرگ ری برگزار شد.

انتهای پیام‌/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول