اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه مشترک صورت گرفت

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از مردم برای حضور در ‌‌انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان، عموم مردم مومن و ولایی لرستان را برای حضوری پر‌شور و حماسی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از مردم برای حضور در ‌‌انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب الله دهمرده با صدور بیانیه مشترکی، اعلام کردند: انتخابات عرصه مشارکت مردم در سرنوشت اجتماعی خویش و مظهر و نماد جمهوریت نظام و فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهیدان و حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در این بیانیه از 12 اسفند ماه به عنوان روز حماسه یاد شده و آمده است: دوازدهم اسفند ماه روز افزودن برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت قهرمان ایران اسلامی و روز حضور دشمن شکن مردم آگاه، بصیر، با شرف و نجیب لرستان در انتخابات است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده: اینک که در آستانه یک روز سرنوشت ساز و تاریخی دیگر در طول حیات پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته‌ایم با توکل به خدای متعال، متحد و هماهنگ با حضور دشمن شکن، پر شور و حماسی در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نمایندگان مجلس حاضر می‌شویم.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان تاکید شده، با حضور در انتخابات، به ندای ولی امر مسلمین جهان و رهبـر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی لبیک گفته و چشم بدخواهان و دشمنان نظام ، انقلاب و ملت ایران اسلامی را کور می‌کنیم.

در این بیانیه از عموم مردم ولایتمدار، با بصیرت و همیشه در صحنه لرستان دعوت شده با شرکت پر شور و دشمن شکن توأم با بصیرت، نشاط و آرامش در پای صندوق‌های رأی، تکلیف الهی و حق سیاسی خویش را همپای دیگر آحاد ملت ایران اسلامی ادا نموده و به منصه ظهور رسانند.

در این بیانیه ضمن اعلام آمادگی کامل مسئولان و دست اندرکاران امر خطیر برگزاری انتخابات برای صیانت و پاسداری از آرای سرنوشت ساز مردم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی حماسی، سالم، دشمن شکن توأم با آرامش و نشاط آمده است: با نصب العین قرار دادن فرموده مقام معظم رهبری و با حضور پرشور در انتخابات، سیلی محکمی بر چهره استکبار جهانی می‌زنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول