اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانه‌ای تاکید کرد

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب شادی حضرت بقیه‌الله الاعظم است

خبرگزاری فارس: وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات قطعاً موجب شادی قلب حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شادی روح شهدا خواهد شد.

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب شادی حضرت بقیه‌الله الاعظم است

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه بدون تردید مشارکت گسترده در انتخابات عمومی مختلف از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از سیلی‌های مستحکمی است که مردم خداجوی کشورمان هر از چندگاه یک بار به صورت استکبار جهانی نواخته‌اند، بر حضور گسترده در انتخابات روز جمعه تاکید کرد.

متن کامل بیانیه وزارت ورزش و جوانان به این شرح است:

«بر کسی پوشیده نیست در طول سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نبرد مردم با ایمان و خداجوی ایران با سلطه‌گران مستکبر به عنوان یک نماد تاریخی از جنگ بین حق و باطل مطرح بوده و در این جنگ تمام عیار همواره شیطنت‌های برنامه‌ریزی شده و توطئه‌های سازمان‌یافته برای محروم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی آن از اهداف راهبردی و تغییرناپذیر نظام سلطه و استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌های جهانخوار بوده است.

اما مردم ولایتمدار ایران در تمام این سال‌ها در سایه بصیرت بی‌نظیر و هشیاری خیره‌کننده خود تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

بدون تردید مشارکت گسترده در انتخابات عمومی مختلف از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از سیلی‌های مستحکمی است که مردم خداجوی کشورمان هر از چندگاه یکبار به صورت استکبار جهانی نواخته‌اند و این سیلی‌ها چهره پلید مستکبران را هر روز سیاه‌تر از روز پیش کرده است.

در شرایط حساس کنونی،‌ که دشمن خبیث با تمام ابزار و امکانات از جمله تحریم، تهدید و تبلیغات گسترده و مسموم به میدان آمده و وقیحانه سعی دارد ایران اسلامی‌مان را در قالب مهد الهام‌بخش اسلام‌خواهی و عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی مورد هجمه قرار دهد، مردم پر صلابت ایران عزم کرده‌اند بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بی‌منطق و دشمنان بدطینت این مرز و بوم بزنند.

در این راستا مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان همراه با سیل عظیم ورزشکاران و ورزش‌دوستان و دوشادوش مردم نجیب و مقاوم ایران روز جمعه 12 اسفند به صورت امواج پرشور و نشاط در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد تا ضمن نمایش بصیرت مثال‌زدنی خویش اصلح‌ترین‌ نمایندگان را برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

این حضور گسترده مردمی قطعاً موجب شادی قلب حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شادی روح شهدا و امام شهدا و یأس بیش از پیش مستکبران جهان و دشمنان پلید ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول