اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازگشایی هتل‌های بازسازی شده

ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: با افتتاح هتل‌های بازسازی شده، ظرفیت مراکز اقامتی این استان افزایش می‌یابد.

ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از کلاس‌های دوره‌های آموزشی پذیرش هتل‌ها اظهار کرد: با اتمام بازسازی هتل‌ها، مراکز اقامتی در ایام سفرهای نوروزی با ظرفیت بیشتر آماده پذیرش گردشگران به استان هستند.

محمدی با اشاره به عملیات بازسازی انجام یافته در هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان گفت: افزایش اتاق و سوئیت‌ها، ارائه سرویس‌های کامل در همه اتاق‌ها و تجهیز اتاق‌ها با وسائل جدید رفاهی بخشی از این اقدامات نوسازی در اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی در آستانه نوروز به شمار می‌رود.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان افزود: توسعه و ایجاد رستوران، لابی، محوطه‌سازی، بهسازی نمای هتل‌ها و استخدام نیروی انسانی جدید و جوان از دیگر اقدامات انجام گرفته در این هتل‌ها محسوب می‌شود.

محمدی با تاکید بر تامین زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر و جلب رضایت آنها به استان گفت: با ساخت و بازسازی مراکز اقامتی در تمام شهرستان‌ها و مناطق پرگردشگر استان، در نوروز 91 آذربایجان‌شرقی آمادگی پذیرش حجم بالایی از گردشگر را دارد.

وی یادآور شد: هتل تبریز، هتل پارک، هتل بزرگ مراغه از جمله هتل‌هایی هستند که در آستانه سال نو برای پذیرش گردشگران نوروزی در سطح استان بازسازی آنان به اتمام رسیده و طی مراسمی بهره‌برداری خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول