اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرورت استفاده از نیرو های متخصص در هر حادثه

خبرگزاری فارس: در نشست کار گروه مدیریت بحران شهرستان اسکو بر لزوم استفاده از نیروهای متخصص در حوادث و سوانح غیرمترقبه تاکید شد.

ضرورت استفاده از نیرو های متخصص در هر حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرماندار تبریز، صفر آثری فرماندار شهرستان اسکو در این نشست طراحی مانورهای زلزله در سطح منطقه را در راستای بالا بردن میزان توانایی و توانمندی مسئولان دانست و گفت: مدیریت و برنامه‌ریزی برای مقابله با حوادث لازم و ضروری بوده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود خواهیم توانست خسارات ناشی از وقوع حوادث را به حداقل برسانیم.

فرماندار شهرستان اسکو استفاده از نیروهای آموزش دیده و متخصص را در مدیریت صحیح حوادث بسیار مهم و پر اهمیت تلقی کرد و افزود: حرکت به سوی انجام اقدامات پیشگیرانه در کاهش میزان حوادث بسیار موثر بوده و این امر توسط نیروهای متخصص امکان‌پذیر بوده لازم است در راستای تحقق این امر آموزش‌های لازم برای نیروهای امدادی انجام گیرد.

محمود خیراندیش قائم مقام مدیر عامل هلال احمر استان به اجرای موفقیت‌آمیز مانور زلزله که در مهر ماه سال‌جاری در روستای "کوهدل" اسکو انجام گرفت اشاره کرد و گفت: این مانور در سه مرحله در این روستا برگزار و موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروهای امدادی و در نهایت تدوین برنامه مدون برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول