اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان:

جبهه متحد به اعتبار عقبه‌اش اقبال بیشتری دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان گفت: به نظر می‌رسد جبهه متحد اصولگرایان به اعتبار عقبه ارزشمند و ذخائر معنوی جامعتین اقبال مردمی بیشتری داشته باشد.

جبهه متحد به اعتبار عقبه‌اش اقبال بیشتری دارد

حسین آذین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا عده‌ای از دلسوزان نظام حمایت علنی خود را از جبهه متحد اصولگرایان اعلام می‌کنند و وجه تمایز این جبهه و نامزدهای منتسب به آن چیست، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان از لحاظ نسب به جامعه مدرسین قم و جامعه روحانیت مبارز باز می‌گردد که این دو جامعه قطب‌های مهمی در بین روحانیون نظام جمهوری اسلامی به حساب می‌آیند.

وی افزود: از آن جایی که جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین قم از ابتدای انقلاب حضوری فعال و همیشه در صحنه داشتند، بنابراین جبهه متحد اصولگرایان از ابتدای تشکیل جهت‌گیری‌های سیاسی و انقلابی‌اش را بر اساس اشاره‌هایی که این دو جامعه داشتند، پایه‌ریزی کردند.

نائب رئیس جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان بیان داشت: حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی در بیانیه‌ای مشترک جبهه متحد اصولگرایان را تایید کردند و کاندیداهای داخل در این جبهه را در سراسر کشور مورد حمایت خود قرار دادند که مردم این دو بزرگوار می‌توانند رهنمود خوبی برای مردم باشند و ملت ایران در صورت تمایل به نظر آنها مراجعه کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان در کدامیک از حوزه‌های انتخابیه شهرستان سکوت کرده و دلیل این سکوت چه بوده است، گفت: جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان در حوزه‌های شاهین‌شهر، برخوار و میمه، و نیز مبارکه و گلپایگان به دلیل رقابت نزدیک بین دو کاندیدای مورد تایید جبهه متحد و نیز کسب آرا مساوی در هیئت اجرایی جبهه متحد استان سکوت کرده است.

آذین در جواب این سوال که با توجه به لیست‌های متعدد اصولگرایی پیش بینی می‌کنید، مردم به کدام لیست اقبال بیشتری داشته باشند، بیان داشت: به نظر می‌رسد جبهه متحد اصولگرایان به اعتبار عقبه ارزشمند و ذخائر معنوی جامعتین اقبال مردمی بیشتری داشته باشد.

وی در مورد ارزیابی‌اش از میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه گفت: به امید خداوند پیش بینی می‌شود در این دوره از انتخابات مشارکت 60 تا 70 درصدی را شاهد باشیم و در استان اصفهان نیز همپای کشور این حضور حماسی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول