اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرج:

2 کاندیدای دیگر در کرج انصراف دادند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام کرد: دو نفر دیگر از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا انصراف دادند.

2 کاندیدای دیگر در کرج انصراف دادند

شکرالله افتخاری لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این 4 کاندیدای تایید صلاحیت شده نهایی با حضور در فرمانداری و ستاد انتخابات انصراف خود را اعلام کرده بودند.

وی افزود: عصر امروز سه‌شنبه نیز 2 نامزد دیگر با حضور در فرمانداری انصراف خود را به صورت رسمی اعلام کردند و مستندات آن در اختیار ستاد انتخابات کرج قرار دارد.

افتخاری افزود: بنابراین روز جمعه 56 نفر در حوزه انتخابیه کرج با هم رقابت خواهند کرد.

 

* 746 شعبه اخذ رای در کرج روز جمعه  فعال خواهند بود

 

رئیس ستاد انتخابات کرج در ادامه به آمار نهایی شعب اخذ رای در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی انجام شده در حوزه انتخابیه کرج‌، اشتهارد و آسارا در مجموع 746 شعبه اخذ رای روز جمعه فعال خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد 57 شعبه در روستاها حضور داشته و اقدام به جمع‌آوری آرای مردم خواهند کرد.

افتخاری درباره شعب سیار نیز گفت: از مجموع 746 شعبه اخذ رای 710 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای برگزاری سالم و بی‌حاشیه انتخابات چه تمهیداتی در کرج اتخاذ شده است؟ اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بی وقفه هیئت‌های نظارت و اجرایی تمام شرایط لازم فراهم شده است.

وی افزود: دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی و نهادهای خدمات بیشترین همکاری را با ما داشته و هم اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در مرکز استان البرز نداریم.

افتخاری در پایان گفت: بر اساس شواهد و مستندات موجود روز جمعه انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول