اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در ایلام:

4 نامزد جبهه متحد اصولگرایان در ایلام نهایی شدند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت: چهار نامزد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام نهایی شدند.

4 نامزد جبهه متحد اصولگرایان در ایلام نهایی شدند

محمدرضا حسینی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های فردی که از طرف جبهه متحد اصولگرایان مرکز مشخص شده و با عنایت به نظرسنجی‌های متعددی که در سطح حوزه انتخاباتی شمالی و جنوبی استان ایلام انجام شده این افراد مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس علی‌ا‌کبر بسطامی و محسن عباسی برای حوزه انتخابیه ایلام به عنوان نامزد جبهه متحد اصولگرایان مشخص شده‌اند.

حسینی‌نیا  تصریح کرد: همچنین امین هاشمیان و عبد‌ سبزی نیز به عنوان دو گزینه جبهه متحد اصولگرایان برای حوزه انتخابیه دهلران معرفی شده‌اند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت:  تابعیت محض از ولایت مطلقه فقیه، انزجار و اعلام موضع صریح در مقابل جریان فتنه و انزجار و عدم وابستگی به جریان انحرافی سه مؤلفه مهم جبهه متحد اصولگرایان برای انتخاب نامزدهای این جبهه بود.

این فعال سیاسی عنوان کرد: پس از بررسی، این چهار نفر که اعلام شد به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس نهم در استان ایلام مشخص شدند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول