اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

سناریوی دشمن حضور کمرنگ مردمی در انتخابات است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:‌سناریوی امروز دشمن در راستای تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

سناریوی دشمن حضور کمرنگ مردمی در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کامران باقری لنکرانی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان مکتب امام، اصولگرای راستین در آمفی‌ تئاتر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت:‌ انتخابات ایران موضوع روز جهان است و تمام کشورهای دنیا به ویژه دشمنان نظام و انقلاب به اتفاقات سیاسی اجتماعی ایران که انتخابات در رأس آنها قرار دارند چشم دوخته‌اند.

وزیر سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هدف اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را کاهش مشارکت عمومی در انتخابات و حمایت آنان از انقلاب است تا به واسطه مانور تبلیغاتی و به چالش کشیدن این موضوع توجه جهانیان را از شکست لیبرال دمکراسی غربی فرافکنی کنند.

وی افزود: در همین راستا هدف اصلی تمام مدافعین انقلاب اسلامی ایران سعی در جهت حضور گسترده و پرشور مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

 

* غفلت حضور در انتخابات ساده‌انگاری است

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: هرگونه غفلت در راستای حضور پرشور و پرتعداد در انتخابات آتی مجلس ساده‌انگاری و ساده‌لوحی است و دشمن مترصد اختلاف‌افکنی و نفوذ در این باب از هر مدخلی است.

باقری لنکرانی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده طی چند روز اخیر عنوان کرد: ملت بصیر ایران با در نظر گرفتن شرایط خاص داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه جهانیان به انتخابات در نظرسنجی‌های اخیر نیز نشان دادند که با مشارکتی به مراتب پرتعدادتر و گسترده‌تر از تمام ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وزیر سابق بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افزود: پیش‌بینی می‌شود حضور مردمی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ازحدود ۵۰ درصد بر ادوار گذشته به بیش از ۷۰ درصد در انتخابات آتی ارتقا پیدا کند.

 

* مجلس نهم مجلس اصولگرایان است

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به وجود لیست‌های متعدد انتخاباتی در راستای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ با وجود حضور اصلاح‌طلبان در این انتخابات و همچنین وجود لیست‌های متعدد اکثریت مجلس نهم باز هم در اختیار اصولگرایان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد که در راستای انتخابات مجلس سهم‌خواهی و بزرگ‌بینی برخی از تشکل‌ها این شبهه را ایجاد کند که یک گروه خاص از اصولگرایان محور همه امور بوده و پرچم اصولگرایی را در دست دارند.

باقری لنکرانی با اشاره به بیانات رهبری در راستای اینکه انتخابات باید رقابتی برگزار شود، عنوان کرد: در راستای یک انتخاب رقابتی تفکرها و گروه‌های متفاوت در صورت راهیابی به مجلس باید خود را با گفتمان انقلاب اسلامی تطبیق دهند.

وی با بیان این مطلب که جبهه‌های مختلف وظیفه دارند بنابر تکلیف عمل کرده و افراد اصلح را به عنوان نماینده مطرح کنند، افزود: حتی اگر نمایندگان هیچ جبهه‌ای به طور کامل وارد مجلس نشوند، نمایندگان ملزم به پاسخگویی به مطالبات مردیم و تعهد به گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

 

* اساس تبلیغات، کلامی است

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: اساس تبلیغات در نگاه دینی بر مبنای سخن و کلام است و بر همین پایه مهم‌ترین رکن تبلیغات انتخاباتی باید بر گفتمان برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: در همین راستا باید از هرگونه اسراف و افراط در تبلیغات و هزینه‌های تبلیغاتی پرهیز کرده و صراحت و شفافیت در عملکرد سیاسی و اجتماعی افراد را ملاک و شاخصه انتخاب برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی قرار داد.

باقری لنکرانی در ارتباط با اهمیت انتخاب افراد از دیدگاه جبهه پایداری اظهار داشت: جبهه پایداری به دلیل وسواس و توجه ویژه‌ای که بر انتخاب کاندیداها داشت ابتدا ۲۰۰ نفر را برای پر کردن کرسی‌های مجلس در لیست خود اعلام کرد و سپس با بررسی‌های بیشتر در حدود ۱۸۵ نفر را واجد شرایط و مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کشور قرار داد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول