اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محنت فر در اجتماع مردم سرپل‌ذهاب:

انتخابات جمعه با شکوه خواهد بود / مردم به کسانی که ریشه ندارند رأی نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: محمد رسول محنت‌فر نامزد اصولگرای حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب ظهر امروز در اجتماع باشکوه مردم سرپل ذهاب گفت: مردم بصیر و با بینش هستند و به فتوای ولی‌امر خود در پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد اما به کسانی که اعتقاد و ریشه ندارند رأی نخواهند داد.

انتخابات جمعه با شکوه خواهد بود / مردم به کسانی که ریشه ندارند رأی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار فارس از سرپل ذهاب، محمد رسول محنت‌فر در اجتماع ده‌هزار نفری طرفداران اصولگرای شهرستان افزود: این میزان حضور شما در این برنامه حاکی از علاقمندی‌تان به ولایت و کسانی است که به عنوان سرباز ولایت شهرت دارند و من عمق بصیرت شما را می‌ستایم.

وی ادامه داد: مردم پر شور این شهرستان از برادران شیعه و اهل سنت گرفته تا برادران اهل حق مانند همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده و هستند و روز جمعه هم بار دیگر حقانیت و محبت خود را با نظام و ولایت به منصه ظهور خواهند کشید.

محنت‌فر تأکید کرد: بسیاری از سال‌های عمرم را در دفاع از مردم و سرزمین مقدسم سپری کرده‌ام و اکنون که محرومیت‌شان را می‌بینم، همتم برای خدمتگزاری بیشتر به این مردم مرزدار و بزرگوار بلندتر می‌شود.

این نامزد انتخابات درحالی که با فریادهای مردم همراهی می‌شد افزود: ظرفیت استفاده از پتانسیل مرز به نفع جوانان منطقه را باید مورد توجه قرار داد و در بحث توریسم و کشاورزی نیز مانند بسیاری از بخش‌ها غفلت صورت گرفته که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی از قصد خود برای نوکری مردم، نه سروری سخن به میان آورد و گفت: برخی از اشخاص با توسل به اموال نامشروع و حرام اقدام به حرکات ناشایستی برای به‌دست آوردن رأی می‌کنند و با جریانات انحرافی و لابی‌گری قصد دارند افکار عمومی را منحرف کنند اما مردم فهیم منطقه نقشه‌های پلید این افراد ناصالح را نقش بر آب می‌کنند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی، امنیت کشور را حاصل جانفشانی همه مردم و مسئولان خدوم و خون شهدای سرافراز خواند و گفت: اکنون کشور در شرایط توزیع برکت و نعمت است ولی سهم مردم این دیار به دلیل مدیریت ضعیف بسیار کم است و تغییر این شرایط منوط به انتخاب کاندیدایی اصلح است.

وی در پایان از مردم خواست در انتخابات روز جمعه 12 اسفندماه با حضور حداکثری، بار دیگر دنیا را حیران و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول