اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری:

وفاداری مردم به نظام ثابت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری مردم به نظام اسلامی است.

وفاداری مردم به نظام ثابت می‌شود

عبدالرحمان خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهمیت این انتخابات نسبت به سایر انتخابات اظهار کرد: انتخابات در اصل به معنای حضور تمام افراد واجد شرایط رأی، در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت مملکت خود با انتخاب اصلح نامزدهایشان است.

وی افزود: مردم کشورمان اکنون با گذشت 33 سال همچنان به این نظام وفادار هستند و در انتخابات که نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس اسلامی است، نمایندگان خود را برای حضور در مجلس و کمک به توسعه و آبادانی کشور آزادانه انتخاب می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: هر چه حضور مردم در امر انتخابات بیشتر باشد، دشمنان ناامیدتر از گذشته خواهند شد و وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی برایشان محسوس‌تر می‌شود.

ماموستا خدایی تصریح کرد: انتخابات از نمادهای مهم مردم‌سالاری دینی است چرا که مردم آزادانه در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

روحانی اهل سنت کردستان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم فردا 12 اسفندماه مردم فهیم و انقلابی استان کردستان با آمادگی و حضور بیشتر در پای صندوق‌های اخذ رای برای بار دیگر دشمنان را مأیوس و دوستان را شادتر کنند.

* مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان سروآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری،گفت: مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

ماموستا عبدالرحمان رحمانی به اهمیت این انتخابات در مقایسه با گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از اهمیت این انتخابات نسبت به انتخابات دیگر این است که چون کشورمان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حرف اول منطقه را می‌زند و دشمن از همین موضوع بسیار عاجز بوده و می‌خواهد از همین موضوع برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کند.

وی اهمیت مشارکت و حضور مردم در انتخابات را در خنثی کردن تبلیغات سوء دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فشارهای تحمیلی اقتصادی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: هر چه میزان حضور مردم به عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی بیشتر باشد، دشمنان بیشتر ناامید و مأیوس خواهند شد.

امام جمعه شهرستان سروآباد تصریح کرد: این انتخابات با توجه به درک و فهم ملت بزرگ ایران می‌تواند موفقیت‌آمیزتر از انتخابات سال های گذشته باشد چرا که به نظرم در این دوره 90 درصد افراد واجد شرایط رأی در انتخابات 12 اسفندماه شرکت خواهند کرد.

ماموستا رحمانی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد و بیان داشت: کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی باید ضمن رعایت قانون الهی، از حرمت‌شکنی ناموس و اموال مردم پرهیز کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مردم باید با تمام قوا و جدیت در انتخابات شرکت کنند، اضافه کرد: نمایندگان مردم فقط نماینده شهر خودشان نیستند بلکه نمایندگان ملتند و باید بدانند که قانونگذاری آنان مفید و فراتر از شهر و دیار خودشان است.

انتهای پیام/ غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول