اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شنای مازندران:

45 روز در انتظار برگزاری مجمع هیئت شنا هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران باید مجمع هیئت شنای استان را برگزار کند به طوری‌که از 45 روز گذشته تاکنون در انتظار پاسخ هستیم.

45 روز در انتظار برگزاری مجمع هیئت شنا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی هیئت شنای استان مازندران، محمد بنده‌نژاد با بیان اینکه در 25 بهمن‌ماه سال جاری از سوی احمد سعادتمند سرپرست این هیئت نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر انجام مراحل قانونی برگزاری مجمع ارسال شد، گفت: پس از گذشت یک ماه و نیم از ارسال نامه هیچ اقدامی درباره برگزاری مجمع از سوی اداره ورزش و جوانان مازندران صورت نگرفته است.

دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی مازندران تصریح کرد: از اداره کل ورزش و جوانان مازندران انتظار می‌رود با توجه به آمادگی این هیئت بر اساس قانون مجمع هیئت شنای مازندران را برگزار کند.

بنده‌نژاد یادآور شد: در گذشته از ظرفیت‌های موجود شنا در استان مازندران به درستی استفاده نشد و این اسباب ناراحتی شناگران استان را فراهم کرده بود.

وی برگزاری مجمع هیئت شنای مازندران و انتخاب رئیس این هیئت را برای ساماندهی رشته ورزشی شنا مهم دانست و خاطرنشان کرد: با انتخاب رئیس هیئت شنا از سوی اعضای مجمع برنامه‌ریزی چهار سال صورت خواهد گرفت.

دبیر هیئت شنا مازندران گفت: برگزاری مجمع انتخابات هیئت شنای استان سبب ثبات و پایداری برنامه‌های این هیئت می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در هیئت شنا باعث رشد و تعالی این رشته‌های ورزشی خواهد شد.

بنده‌نژاد عملکرد شش ماه هیئت شنای مازندران را با عملکرد 10 ساله گذشته این هیئت برابر دانست و گفت: با برگزاری متعدد مسابقات قهرمانی استان در رده‌های مختلف در بخش آقایان و بانوان شنای مازندران روزهای خوشی را سپری می‌کند.

  انتهای ‌پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول