اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

پرچمداران انقلاب اسلامی در مدارس مربیان تربیتی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: مربیان پرورشی و تربیتی در مدارس نقش پرچمداران انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

پرچمداران انقلاب اسلامی در مدارس مربیان تربیتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم طباطبایی در مراسم تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی در خانه معلم زابل اظهار داشت: ریشه تربیت صحیح دینی را باید در خانواده‌ها جستجو کرد.

وی از مربیان پرورشی به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ما باید رفتارهای خودمان را بر مبنای فرهنگ قرآنی تنظیم کنیم.

امام جمعه زابل در ادامه برنقش الگویی بزرگ‌ترها در محیط خانواده و مدرسه بر تربیت تأکید کرد.

مشاور امور روحانیون صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: زحمات و تلاش حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در راستای بهبود آموزش و پرورش قابل تقدیر و تشکر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب‌یزدی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش فردی تحولگرا است و طرح‌ها و برنامه‌های سال‌جاری وزارت آموزش و پرورش، دلیل بر عزم جدی وی در ایجاد تحول در این وزارت است.

وی تصریح کرد: یک عبد صالح الهی، یک جامعه را تحت تأثیر انفاس قدسی خود قرار می‌دهد.

مشاور امور روحانیون صدا و سیما به جایگاه تربیت در اسلام پرداخت و عنوان کرد: مربی باید اول خودسازی کرده باشد، آدم خودش باید پاکیزه شده باشد تا بتواند دیگران را اصلاح کند.

ادیب‌یزدی افزود: کسوت شما به رسول‌الله (ص) اتصال دارد و مربی پرورشی باید از نظر علمی و تربیتی اطلاعات جامعی داشته باشد تا بتواند قدرت نفوذ کلام پیدا کند.

حسن معزی مدیر آموزش و پرورش زابل نیز در ادامه این مراسم با برشمردن موفقیت‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی دانش‌آموزان از تلاش و زحمات کارکنان، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول