اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

21 هزار آگهی در نشریات محلی و سراسری آذربایجان‌شرقی درج شده است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: 21 هزار آگهی از ابتدای سال 90 تاکنون از طریق اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشریات سراسری و محلی درج شده است.

21 هزار آگهی در نشریات محلی و سراسری آذربایجان‌شرقی درج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، محمد دادی  با بیان اینکه21 هزار آگهی از ابتدای سال 90 تاکنون از طریق اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشریات سراسری و محلی درج شده است، اظهار کرد: از رقم یاد شده، 13 هزار و 200 آگهی مربوط به آگهی‌های دادگستری، شش هزار و 750 آگهی مربوط به آگهی ثبتی و یکهزار و 50 آگهی مربوط به آگهی‌های دولتی ادارات بوده است.

وی با اشاره به اهتمام اداره کل برای توزیع و درج عادلانه آگهی‌ها میان نشریات گفت: این اداره کل در خصوص اجرای طرح تمرکز و توزیع آگهی‌های دولتی و تقسیم آن بین جراید با رعایت عدالت از نشریات حمایت می‌کند.

دادی، تایید نشر آگهی و توزیع آن به مطبوعات و نشریات، تایید هزینه آگهی و ایجاد تمرکز در جمع‌آوری آگهی‌های دولتی جهت تحویل به نشریات، ایجاد سیستمی سریع  و منظم برای انجام سریع و دقیق امور، تنظیم و ارائه پیشنهاد برای ارتقا رشد کیفی و کمی آگهی‌های دولتی، بررسی همه جانبه مطبوعات برای دستیابی به راهکارهای مناسب‌تر  و تهیه و تنظیم اطلاعات آمار مربوط به آگهی‌های ارسالی به مطبوعات را از اهم فعالیت‌های اداره مطبوعات عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول