اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری‌های مردمی در کوار

اخاذ مامورنما در کوار دستگیر شد

خبرگزاری فارس: با همکاری ساکنان یکی از روستاهای منطقه کوار اخاذ مامورنمایی که اقدام به تفتیش منزل مردم می‌کرد دستگیر شد.

اخاذ مامورنما در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس کلانتری مرکزی کوار اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی کوار هنگام گشت‌زنی با اعلام شکایت شخصی مواجه می‌شوند که مدعی شد فردی با استفاده از تجهیزات نظامی به‌ عنوان مامور اقدام به بازرسی از منازل شهروندان و ساکنان یکی از روستاهای اطراف شهر کوار کرده و موجب رعب و وحشت مردم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران بلافاصله به محل عزیمت کرده و این فرد را به‌نام «ه - ش» هنگام ارتکاب به جرم دستگیر کردند.

این مسئول اضافه کرد: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی کوار در بازرسی بدنی این متهم دو سلاح سرد کشف کردند و در تحقیقات محلی به عمل آمده مشخص شد متهم خود را مامور معرفی کرده و منازل را بازرسی می‌کرده است.

رئیس کلانتری مرکزی کوار ادامه داد: پرونده مقدماتی در این مورد تشکیل و به همراه متهم به آگاهی ارسال شده است و تحقیقات پلیس در مورد دیگر جرایم احتمالی این فرد اخاذ ادامه دارد.

بر اساس همین گزارش، ماموران یگان امداد شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در خیابان‌های شمالی شهر شیراز موفق به شناسایی و توقیف یک خودرو حامل سیگارت قاچاق شدند.

ماموران پس از توقیف این خودرو پژو در بازرسی از آن 30 هزار و 200 نخ سیگارت خارجی کشف و راننده آن به هویت «ح ـ م» را دستگیر کردند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول