اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت املش خبر داد

فروش فوق‌العاده 30 واحد صنفی املش

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش از آمادگی 30 واحد صنفی این شهرستان برای مشارکت در برگزاری فروش فوق‌العاده و حراج در روزهای پایانی سال خبر داد.

فروش فوق‌العاده 30 واحد صنفی املش

به گزارش خبرگزاری فارس از املش جلال حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اقدام‌های صورت گرفته درباره تنظیم بازار شب عید تنظیم بازار شب عید را تشریح کرد.تعداد 30 واحد صنفی از 15 تا 25 اسفند جاری اقدام به عرضه محصولات خود با تخفیفی معادل 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش، این واحدهای صنفی را عمدتاً عرضه‌کنندگان گوشت مرغ، گوشت قرمز، کیف و کفش، پوشاک، میوه و تره‌بار و لوازم خانگی عنوان کرد. برای اطمینان از سهولت تأمین اقلام اساسی پرمصرف توسط شهروندان گرامی، میوه و مرکبات شب عید به میزان 10 تن پرتقال و 13 تن سیب برای شهرستان ذخیره شده که از نیمه دوم اسفند با اطلاع‌رسانی قبلی در محل‌های تعیین شده در املش توزیع می‌شود.

حسین‌زاده درباره بازرسی از واحدهای صنفی یادآور شد: بازرسان اداره مذکور به همراه بازرسان مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی املش در چارچوب طرح تشدید بازرسی اقدام به بازرسی‌های متعدد از واحدهای صنفی و تولیدی کرده و با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای برطرف کردن نگرانی‌های مردمی در زمینه تأمین برخی کالاهای اساسی مورد نیاز با قیمت مناسب، مقادیر کافی از این کالا به ویژه گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و روغن در املش ذخیره‌سازی شده که در صورت نیاز بازار به دلیل افزایش قیمت‌ها و یا کمبود عرضه در مناطق مختلف توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به رونق بازار خرید و فروش کالا در روزهای پایانی سال و نیز ورود گردشگران به املش در ایام نوروز، از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان خبر داد.در این طرح که با هدف نظارت بر روند عرضه و تقاضا، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کمبود عرضه اجرا می‌شود بازرسان اداره مذکور و مجمع امور صنفی شهرستان املش همراه با ناظران افتخاری از مناطق مختلف بازار بازرسی به عمل می‌آورند.

به گفته حسین‌زاده اجرای طرح نظارتی مورد نظر از ابتدای اسفند جاری آغاز شده و تا 15 فروردین 91 ادامه می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان املشی گزارش‌های تخلفات خود را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این شهرستان اطلاع دهند و ما را در زمینه مقابله با تخلفات یاری کنند.

ا‌نتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول