اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه درود و ازنا

حضور آگاهانه مردم و انتخاب نماینده اصلح مجلسی قوی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد‌اصولگرایان و پایداری حوزه انتخابیه شهرستان‌های درود و ازنا گفت: حضور آگاهانه مردم و انتخاب نماینده اصلح مجلسی قوی را به دنبال دارد.

حضور آگاهانه مردم و انتخاب نماینده اصلح مجلسی قوی را به دنبال دارد

حجت‌الاسلام حسن ورمزیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: با توجه به جریان فتنه 88 و ظلمی بزرگی که از طرف فتنه‌گران به نظام شد و به جای استفاده از حضور 86 درصدی مردم در انتخابات 88 که با عنوان نقطه قوت نظام مطرح شد دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام بودند اما این امر با درایت مقام معظم رهبری و حضور همه مردم در راهپیمایی 9 دی نقش برآب شد.

وی افزود: به تعبیر مقام عظمای ولایت فتنه‌گران ظلم بزرگی را مرتکب شدند. بر همین اساس امروز حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم تقویت کننده امنیت ملی و وفاق ملی می‌شود.

حجت‌الاسلام ورمزیاری تصریح کرد: با حضور آگاهانه مردم و انتخاب نمایندگان اصلح برای همیشه توطئه‌های مستکبرین و فتنه فتنه‌گران را خنثی خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص جبهه‌های متحد اصولگرایان و پایداری گفت: با توجه به در راس بودن حضرت آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مهدوی کنی مطمئنا این جبهه‌ها افراد اصلح را به مردم معرفی کرده‌اند.

عضو جبهه متحد اصولگرایی و پایداری حوزه انتخابیه شهرستان‌های درود ازنا در ادامه یادآور شد: با توجه به تحقیق و تفحص جبهه اصولگرا و پایداری درباره کاندیداها و در معرفی افراد به نظر می‌رسد این افراد افرادی هستند که ولایتمدارند و مردم باید به آنها اطمینان کنند.

حجت‌الاسلام ورمزیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم اعتماد و اطمینان کامل به این دو بزرگ در راس جبهه‌های متحد اصولگرایی و پایداری دارند بهتر می‌توانند در انتخاب نامزدهای اصلح تلاش کنند.

وی ‌اهداف و برنامه‌های خود را ارتقای امنیت اجتماعی، اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی  و تعاونی جهت اشتغال زایی، پیگیری جدی و مصرانه مصوبات سفرهای استانی دولت و مصوبات ادوار مختلف مجلس، ایجاد اتحاد و انسجام بین نمایندگان لرستان جهت پیشرفت استان لرستان به عنوان یک مجموعه واحد عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول