اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

خارج از برنامه پنجم توسعه سخن گفتن شعار است

خبرگزاری فارس: کاندیدای کاشان و آران و بیدگل برای حضور در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: خارج از برنامه پنجم توسعه سخن گفتن شعار است.

خارج از برنامه پنجم توسعه سخن گفتن شعار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری شامگاه دوشنبه در جمع دانشجویان کاشان اظهار داشت: با توجه به اینکه یک سال از برنامه پنجم توسعه گذشته و با باقی ماندن چهار سال دیگر از این برنامه که با چهار سال دوره نمایندگی توأم می‌شود بنابراین اهداف و مطالب باید در چارچوب این برنامه باشد و هر چیزی خارج از آن گفته شود شعار است.

وی سپس به برخی برنامه‌های خود که مطابق برنامه پنجم توسعه است پرداخت و گفت: تلاش در جهت قرار دادن کاشان و آران و بیدگل به عنوان الگوی توسعه اسلامی ایرانی در کشور هدفی است که باید هم و غم خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

به گفته وی ‌سعی در مسیر ارتقای آموزش در سطوح مختلف تحصیلی و همچنین حوزه و دانشگاه، ارتقای سطح شاخص توسعه انسانی و هماهنگ کردن رشد شاخص آموزشی، بهداشت، بیمه و اشتغال به گونه‌ای که در استان در بالاترین سطح قرار گیرد، ساماندهی امور جوانان و ورزش منطقه با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تلاش در جهت تحول و ارتقای نظام اداری و مدیریتی منطقه برخی دیگر از برنامه‌هایش برای حضور در مجلس نهم است.

کاندیدای کاشان و آران و بیدگل برای حضور در مجلس نهم شورای اسلامی همچنین از تمدن‌سازی، تشیع و صنعت به عنوان سه مؤلفه‌ و شاخصه‌ای که کاشان را از دیگر شهرها متمایز می‌سازد نام برد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول