اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب

"زلال وحی"در آستان هلال بن علی (ع) اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر داخلی مجمع قاریان و حافظان هلال بن علی (ع) گفت: طرح جزءخوانی هفتگی قرآن کریم با عنوان «زلال وحی» از امشب در حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) آغاز می‌شود.

"زلال وحی"در آستان هلال بن علی (ع) اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عباسیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جزءخوانی هفتگی قرآن کریم با عنوان «زلال وحی» از امشب در حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) آغاز می‌شود.

وی افزود: این طرح هر هفته دوشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا با قرائت یک جزء قرآن کریم به صورت ترتیل با حضور قاریان و مرتلین ممتاز مجمع قاریان و حافظان هلال در شبستان آیت‌الله عاملی برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی از قرائت قرآن در جمع و رساندن به گوش مخاطب را القای معانی برای تأثیر به مستمعان و نهادینه شدن فهم آیات در فرد و جامعه خواند و افزود: استفاده از نغمه‌های موسیقایی در قالب ترتیل‌خوانی برای جلوه دادن زیباتر مفاهیم آیات الهی است.

مدیر داخلی مجمع قاریان و حافظان هلال بن علی (ع) یادآور شد: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) پیش از این نیز با برگزاری مراسم جزء خوانی ویژه ماه مبارک رمضان و پخش زنده روزانه از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان چهارمین مکان مذهبی پس از آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در میزبانی این مراسم ملی معرفی شده است.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول