اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دانشگاه رازی کرمانشاه درباره انتخابات مجلس نهم

مردم شریف کرمانشاه حماسه‌ای دیگر در 12 اسفند خلق می‌کنند

خبرگزاری فارس: دانشگاه رازی کرمانشاه در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از آحاد مردم استان برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

مردم شریف کرمانشاه حماسه‌ای دیگر در 12 اسفند خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به فارس ارسال شده آمده است: انقلاب اسلامی رجعت و بعثت دوباره همه باورهای ملکوتی و آرمان‌های بزرگ انبیا و اولیا و زمینه‌ساز و پرچمدار همه مجاهدت‌های جبهه حق علیه باطل در طول تاریخ بشریت است، اکنون با گذشت همه ی این سال‌ها و همه ریزش‌ها و رویش‌ها، نهضت عدالتخواهانه امام راحل با هدایت رهبر معظم انقلاب، جوانتر از همیشه به سوی افق نورانی و غایت خود نزدیک می‌شود.

این بیانیه افزوده است: ملت غیور ایران بخصوص مردم فهیم کرمانشاه، شکوه و عظمت نظام را در یوم‌الله 22 بهمن به تصویر کشیدند و آحاد مردم به ویژه جوانان و دانشجویان برومند کشورمان در روز 12 اسفند نیز همچون 22 بهمن با حضور پرشور در صحنه به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و رای دشمن‌شکن خود را به مثابه تیری در قلب دشمن رها کرده و با هوشیاری و آگاهی وارد عرصه انتخاب نامزدها می‌شوند تا بهترین سرنوشت را نه تنها برای خود بلکه برای نسل آینده نیز رقم بزنند.

دانشگاه رازی همچنین تأکید کرده است: در وضعیت خطیر تحریم‌های دشمن، باید این حضور را با صلابت هرچه بیشتر به نمایش گذاشت و همانند ادوار گذشته انتخابات، باید مشارکت خوبی در عرصه انتخابات مجلس داشته باشند تا دشمنان انقلاب را بیش از پیش سردرگم و ناامید کنند.

در بیانیه دانشگاه همچنین آمده است: دانشگاهیان به خصوص دانشجویان، افتخار آفرینان آینده این مرز و بوم که برای تحقق آرمان‌های انقلاب گام‌های مؤثر و ارزشمندی برداشته‌اند، با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد و حضور گسترده و مشارکت حداکثری آنان، ارکان انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر خواهد کرد.

این بیانیه در پایان آورده است: ما دانشگاهیان همگام با مردم شریف کرمانشاه با حضور پرشور در 12 اسفند در پای صندوق‌های رای، حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد و امیدواریم بتوانیم همواره در راستای اعتلای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی منشأ خدمات ارزنده باشیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول