اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

نهادینه شدن تربیت اسلامی رمز استمرار انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: نهادینه شدن تربیت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی رمز بقا و استمرار انقلاب اسلامی است.

نهادینه شدن تربیت اسلامی رمز استمرار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در آیین سالروز گرامیداشت امور تربیتی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام فضاهای علمی، آموزشی و فرهنگی کشور ایران سالم و معنوی شدند.

وی ادامه داد: نهادینه شدن تربیت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی رمز بقا و استمرار انقلاب اسلامی است که باید مسئولان امر به این مهم توجه کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر ایران اسلامی امروز الگوی حرکت‌های بیداری در جهان اسلام است مرهون تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این آیین اظهار داشت: وظیفه مربیان پرورشی در جامعه اسلامی و در بین دانش آموزان بسیار حساس و ویژه است.

کلانتر بارانی گفت: زمینه برای فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس استان ایلام مهیا شده و اکنون در این راستا تلاش می‌شود.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف تربیت و پرورش دانش آموزان ایلامی کرده و در این راستا کوشش خود را دو چندان کرده است.

در این مراسم جمعی از مربیان پرورشی، فرهنگیان و دانش آموزان استان ایلام شرکت داشته و با اجرای ویژه برنامه‌های 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی گرامی داشته شد.  

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول