اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

کاله برای فینالیست شدن نیازمند حمایت تماشاگران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: با حمایت تماشاگران، از فینالیست‌های لیگ برتر والیبال خواهیم بود.

کاله برای فینالیست شدن نیازمند حمایت تماشاگران است

بهروز عطایی در پایان دیدار حساس و نزدیک هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با شکست سه بر دو کاله مازندران مقابل سایپای البرز همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: کاله مازندران و سایپای البرز دو تیم بالای جدول لیگ برتر کشورمان هستند که انجام بازی زیبا، تماشایی و حساس از این دو تیم دور از انتظار نیست.

وی در آنالیز این دیدار که در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل با تشویق بی‌امان تماشاگران آملی برگزار شد، گفت: نتیجه مقابل سایپا تاثیر زیادی برای ما نداشت، ولی به هر حال یک دیدار خوب، سخت و سنگین تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم.

عطایی با اشاره به بازی سایپا در آمل تصریح کرد: نماینده استان البرز بسیار مطلوب و در حد انتظار بازی کرد و در واقع از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کرده و موفق شد در خارج خانه کاله را شکست دهد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه بازی مقابل پیکان برای ما از حساسیت خاصی برخوردار است، ابراز داشت: این بازی در دوم شدن ما تاثیر زیادی نداشته و پیروزی کاله نیز تاثیری در کسب صدر جدول نداشت، زیرا ما در هیچ شرایطی اول نمی‌شدیم مگر اینکه سایپا در یزد بازی مقابل این تیم را می‌باخت.

وی با اعلام اینکه از شاگردانم در کاله رضایت کامل دارم و بازی خوبی را از آنها شاهد بودیم، گفت: بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند همچنین میرسعید معروف نیز بیمار بود و در شرایط درمان وارد زمین مسابقه شد البته ما نمی‌خواستیم به او بازی ندهیم، زیرا می‌خواستیم در فضای دیدار سخت قرار گیرد و این فضا را به خوبی برای پلی‌آف لمس کند.

عطایی در مورد داوری این دیدار خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نسبت به قضاوت داوران اعتراض نداریم و یکی از روزهای خوب امر قضاوت را نیز شاهد بودیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه با حمایت تماشاگران از فینالیست‌های لیگ برتر خواهیم بود، اذعان داشت: آن تماشاگری که ما می‌خواستیم و از آنها انتظار تشویق داشتیم را در بازی مقابل سایپا مشاهده کردیم.

عطایی اضافه کرد: یکی از بهترین تماشاگران کشور را در اختیار داریم و همیشه بخش عمده‌ای از موفقیت‌های خود را مدیون آنها هستیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول