اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

ایران اسلامی با درایت رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی با درایت‌های رهبری و حمایت‌های مردم توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

ایران اسلامی با درایت رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد یکشنبه شب در جمع بازرسان انتخابات شهرستان ری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان نظام توطئه‌های خودشان علیه انقلاب اسلامی ایران را در ماه‌های اخیر تندتر کردند.

فرماندار شهرستان ری افزود: همجه‌هایی که امروز بر نظام وارد شد در فضای بعد از جنگ کمتر دیده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در این روزها سه هجمه بزرگی که از سوی دنیای استکبار علیه ایران اسلامی طراحی شده، با پیروزی گذر کرده است.

باقرنژاد تهدید مستقیم را یکی از توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: دشمن برای اینکه به اهداف خودش برسد از ماه‌ها قبل برای آن پروژه برنامه‌ریزی و کادرسازی می‌کند، دشمنان سعی بر این می‌کنند که فضاسازی لازم را در منطقه ایجاد کنند و برنامه‌های راهبردی را برای اهداف خودشان دنبال می‌کنند تا در مقطع مشخص صید خودشان را پیدا کنند.

فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در دوران فتنه با فضاسازی و تهدید مستقیم به دنبال تهدید ایران اسلامی بودند که با درایت رهبری این تهدیدی که از سوی استکبار صورت گرفته بود، خنثی شد.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدهای اخیر دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: تحریم یکی دیگر از توطئه‌هایی است که دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی علیه انقلاب به کار برده‌اند که به لطف خدا و با بدلی‌هایی که از سوی دولت زده شد و اعلام شد که ما نیز نفت را نمی‌فروشیم این توطئه نیز با شکست روبه‌رو شد.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به هزینه‌های این تحریم برای مردم ایران اسلامی گفت: این تحریم‌ها برای مردم ما نیز یک مقداری هزینه داشت، ولی این هزینه‌ به آنچه مدنظر آنها بود نرسید.

باقرنژاد در ارتباط با موضوع تحریم که از سوی دشمنان مطرح شد، گفت: دشمنان نمی‌توانند از این حربه استفاده کنند چرا که قرارداد فروش نفت تا شهریور ماه سال آینده تنظیم شده است و همچنین این تحریم‌ها سبب افزایش قیمت نفت نیز می‌شود و اثرات زیادی روی صادرات انرژی می‌گذارد و آنها نمی‌توانند این موضوع را جمع کنند.

فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: کیفیت نفت ایران به حدی است که سیستم پالایشگاه این کشورها بر اساس نفت ایران ساخته شده است و اگر بخواهند این تجهیزات را تغییر دهند خیلی هزینه‌بر بوده و وقت زیادی نیز از آنها می‌گیرد و با وجود اینکه کشورها نفت را نخرند شرکت‌های آنها می‌توانند نفت را بخرند چرا که اگر آنها نفت نداشته باشند دیگر چه چیزی می‌توانند تولید کنند.

باقرنژاد در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تدابیر و هدایت‌های رهبری و حمایت‌های مردم توطئه‌های دشمنان را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول