اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل:

218 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در 10 ماه امسال 218 نفر در اردبیل بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

218 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پزشکی قانونی استان اردبیل  بهزاد ولی‌زاده اظهار داشت: در 10 ماه امسال 218 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند و این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 247 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند 11.7 درصد کاهش نشان می‌دهد.  وی به توزیع جنسی فوت شده های ناشی از تصادفات و حوادث جاده اشاره کرد و گفت: از تلفات رانندگی ده ماهه امسال 163 مرد و 55 زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در 10 ماهه امسال خاطرنشان کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 144 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن 42 مورد در تصادفات درون شهری و32 مورد در جاده‌های روستایی می باشد.

ولی‌زاده بیان داشت: در این مدت 3 هزار و 478 نفر مصدوم حوادث رانندگی در مرکز پزشکی قانونی استان ثبت شده که از این تعداد 2 هزار و 469 مرد و یک هزار و 9 نفر زن هستند.

این مسئول تصریح کرد: مصدومین حوادث رانندگی 10 ماهه امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 12.1 کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: تعداد مصدومین حوادث رانندگی 10 ماهه اول سال گذشته نیز 3 هزار و 955 نفر بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول