اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌ نگاری‌های فارس از تبلیغات کاندیدا در بروجرد

از شرکت کاندیدا در مراسم ختم‌ تا نصب عکس های چند متری بر در و دیوار شهر

خبرگزاری فارس: حضور کاندیدا در مراسم‌های ختم، نصب عکس‌های چند متری بر دیوار، شعارهای همگون و ناهمگون نامزدهای انتخاباتی و در و دیوارهای رنگی شهر از حاشیه‌های تبلیغات کاندیدای مجلس نهم در بروجرد است.

از شرکت کاندیدا در مراسم ختم‌ تا نصب عکس های چند متری بر در و دیوار شهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، این روزها شعارهای کاندیداها یه همراه عکس‌های چند متری بر در و دیوار شهر نمایان است.

*برخی از شعارهای کاندیداها بر روی در و دیوار شهر دیده می‌شود. هر چه به زمان رای گیری نزدیک‌تر می‌شویم تبلیغات گسترده‌تر می‌شود.

*شعار یکی از کاندیداهای بروجردی این است، "نان و درد را از هر طرف که به خوانی یک معنی دارد". یکی دیگر شعارش این بود، "آری می‌توان مدرک خرید ولی دانش نه، مقام می‌توان خرید ولی احترام نه، رای می‌توان خرید ولی شرافت را نمی‌توان خرید".

*یکی از کاندیداهای بروجردی با چاپ نشریه‌ای با عنوان حکایت درد آلود در وسط این نشریه با خط سیاه مشق این طور نوشته است، "افسوس از این حکایت درد آلود".

کاندیدایی شعار خود را این گونه بیان کرده است، "اشتغال، امنیت، پیشرفت، عدالت" را سر داده است.

کاندیدای خانمی در بروجرد شعار خود را با سه رنگ سبز و سفید و قرمز به این صورت سر داده بود، "سخن نو آر که سخن نو را حلاوتیست دگر است".

بر روی پوستری شعار کاندیدا این بود، جوان‌گرایی، عمل‌گرایی، مدیریت کار آمد. یک کاندیدای دیگر شعارش مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود.

*در سطح شهر بروجرد کاندیدایی با طرفدارانش کاروانی تشکیل دادند و در خیابان‌های اطراف ستاد تبلیغات خود راهپیمایی می‌کردند.

*برخی از کاندیداها این روزها در مراسمات گوناگونی از جمله مجلس ختم هم شرکت می‌کنند، که در همین زمینه در مجلس ختمی کاندیدای مربوطه باعث شد که رشته کلام از دست مداح خارج شود و به جای خواندن روضه برنامه‌های این کاندیدا را بیان کند.

با توجه به اینکه چاپ پوسترهای چند متری، استفاده از بلندگوهایی در خارج از ستاد تبلیغات و به راه‌ انداختن کاروان خلاف قانون است، اما در سطح شهر بروجرد به راحتی این گونه تبلیغات کردن قابل مشاهده است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول