اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان خبر داد:

صید انبوه گله میش‌ماهی در سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: میزان صید گله میش‌ماهی خارج از فصل توسط صیادان سخت‌کوش شیلات استان سیستان و بلوچستان رشد بسیار خوبی داشته است.

صید انبوه گله میش‌ماهی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شیلات سیستان‌ و بلوچستان، غلامرضا سندگل اظهار کرد: تعداد پنج فروند شناور لنج صیادی کوچک استان در حوالی بندر صیادی کلات موفق به صید 23 هزارو 310 کیلوگرم میش‌ماهی در طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری شده‌اند.

وی افزود: از آنجائیکه فصل صید میش ماهی در بازه زمانی اردیبهشت لغایت پایان تیر ماه است، لذا صید ماهی مذکور آن هم در حد انبوه در بهمن ماه، امری غیرمنتظره در سوابق صید و صیادی منطقه محسوب می‌شود که خوشبختانه درآمدی خوبی از نظر فروش گوشت و کیسه شنا نصیب صیادان سخت‌کوش استان شده است.

سندگل بیان کرد: صید میش‌ماهی بعلت داشتن کیسهٔ شنا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و از محصولات صادراتی با ارزش استان سیستان و بلوچستان به‌شمار می‌رود.

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان این محصول در خارج از کشور تبدیل به فرآورده‌های پزشکی و دارویی شده و در سال گذشته حدود 20 تن کیسه مذکور صادر شده است.

انتهای پیام/س30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول