اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره مجلس در خرم‌آباد:

حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس در خرم‌آباد و چگنی و نماینده اسبق این حوزه گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یک وظیفه است.

حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی عنایت عصر امروز در میزگرد انتخاباتی 10 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد و چگنی در دانشگاه آزاد خرم‌آباد به سؤالات دانشجویان پاسخ داد و گفت: انتخابات مجلس نهم مهم و تاثیرگذار است زیرا دشمنان نظام برای کم‌رنگ کردن آن نقشه‌های فراوانی کشیده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که در زمان نمایندگی شما پتروشیمی لرستان به اراک رفته گفت: این شایعات را رد می‌کنم زیرا انتقال پتروشیمی لرستان به اراک در زمان نمایندگی من در مجلس نبوده است.

عنایت در این باره گفت: تاریخ تاسیس پتروشیمی اراک سال 63 بوده در صورتی که من در سال 67 به عنوان نماینده خرم‌آباد فرصت خدمت در مجلس را به دست آوردم.

نماینده اسبق مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تصمیم مجدد کاندیداتوری در حوزه انتخابیه خرم‌آباد شایعات علیه من شروع شده است، اظهار داشت: چگونه می‌شود پتروشیمی که سال 63 از استان گرفته شده و عملیات احداث آن شروع شده بود را در سال 67 به لرستان بازگرداند.

وی تاسیس دانشگاه‌های لرستان و علوم پزشکی لرستان را از جمله خدمات خود به استان لرستان برشمرد و گفت: کسانی که این شایعات را مطرح می‌کنند، بعید نیست که خود در انتقال پتروشیمی لرستان به اراک اثرگذار بوده باشند.

عنایت در ادامه همه مردم لرستان را دعوت به حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای فرا خواند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول