اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد:

قطع صادرات نفت به کشورهای اروپای عظمت ایران را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد گفت: قطع صادرات نفت به کشورهای اروپای عظمت ایران را به رخ جهانیان نشان داد.

قطع صادرات نفت به کشورهای اروپای عظمت ایران را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی محمودوند عصر امروز در میزگرد انتخاباتی 10 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد و چگنی در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد گفت: استکبار و در راس آنها آمریکا باید بداند که هنوز اول کار است و اگر ایران اسلامی به خواهد به طور جد در مقابل آنها قرار گیرد سه روزه نمی‌تواند دوام بیاورد.

وی افزود: استکبار باید بداند که ملت ایران با رهبری پیامبرگونه مقام عظمایی ولایت زیر بار زور هیچ کسی نمی‌رود.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فشارهای اعمال شده علیه ایران را در راستای منحرف کردن افکار عمومی دنیا از جنبش وال‌استریت دانست.

محمودوند تصریح کرد: در شرایطی که مردم آمریکا علیه حکام خود بپا خاسته‌اند، دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با تشدید فشارهای خود علیه ایران به دنبال منحرف کردن افکار عمومی دنیا از جنبش وال‌استریت هستند.

محمودوند گفت: موضوع بسیار مهم و اساسی جریان خائن داخلی است و دشمن ما بر این امر واقف است که نمی‌تواند مستقیماً با ملت بزرگ و شریف ایران مقابله کند، از این رو بر روی جریان خائن داخلی سرمایه‌گذاری کرده است.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لرستان دارای بزرگ‌ترین تمدن بشری است، یادآور شد: متأسفانه امروزه در استان و در میان عظمت جوانان و شهدای بزرگمان، ما را حتی به حساب هم نمی‌آورند.

محمودوند آمار نخست بیکاری را زیبنده استان لرستان ندانست و گفت: استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از 6 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز نباید شاهد آمار نخست بیکاری در بین استان‌های کشور باشیم.

وی به مهم ‌بودن انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: اگر انتخابات مجلس نهم به عنوان یک انتخابات سرنوشت ساز مطرح می‌شود، این یک حقیقت محض است چرا که رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه با صراحت نه به ملت ایران، بلکه به شیعیان جهان اعلام کردند که خطر جدی است.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی گفت: ما یک دشمن بیگانه اجنبی داریم که تا پشت دروازه‌های ما صف کشیده و آل سعود و وهابیت حمایت مالی علیه ایران را بر عهده گرفته‌اند و توانسته‌اند هژمونی بزرگ آمریکا را در منطقه مستقر کنند.

محمودوند تصریح کرد: در کشورهای حوزه خلیج فارس شامل عمان، امارات متحده و بحرین که بیشترین پایگاه‌های نظامی بسیار پیشرفته غرب در آنجا مستقر است و بیشترین دلیل کشتار شیعیان بحرین به واسطه حساسیت برای این پایگاه‌های نظامی است، قطر، عراق و کویت کامل در دست همین ایادی هستند و در کردستان عراق بیشترین تأسیسات نظامی دشمن در آن موجود است، کشور ترکیه که ادعای دوستی با ملت ایران را دارد، بزرگ‌ترین پایگاه نظامی منطقه را در خود جای داده است که در مرزهای این کشور با ایران قرار دارد و در کشورهای ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان پایگاه‌های نظامی هوایی غرب و ناتو در آنها مستقر است.

محمودوند یادآور شد: افغانستان کاملا در دست ناتو بازوی توانمند اتحادیه اروپاست و پایگاه‌های نظامی بی‌حد و حصر در این کشور ایجاد کرده‌اند، پاکستان متحد نظامی غرب و آمریکاست و اینها همین عواملی هستند که خطر آنها از جانب رهبر معظم انقلاب گوشزد شده است.

با دعوت جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد، میزگرد انتخاباتی 10 نامزد مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد و چگنی در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول