اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اختلاف کارمندان شبکه الجزیره قطر درباره اخبار غیرواقعی سوریه

خبرگزاری فارس: فضاسازی و جریان‌سازی‌های غیرواقعی شبکه الجزیره قطر علیه سوریه، موجب بروز اختلافات و درگیری‌هایی بین کارمندان این شبکه و حتی در برخی موارد استعفای آنها شده است.

اختلاف کارمندان شبکه الجزیره قطر درباره اخبار غیرواقعی سوریه

به گزارش فارس، پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم گزارش کرد که برخی کارمندان و خبرنگاران شبکه الجزیره قطر به دلیل انتشار اخبار غیرواقعی از سوریه دچار اختلاف شده‌اند.

در همین راستا اخیرا "منذر خدام" از مسئولان جنبش "معا" اعلام کرد، خانم "رولا ابراهیم" مجری سوری شبکه الجزیره قطر و عضو این جنبش به شدت از سوی کارمند بارز سوری این شبکه که وابسته به گروه موسوم به "شورای  ملی" است، تحت فشار قرار دارد.

خدام افزود: احمد عبده مسئول بخش سوریه در شبکه الجزیره که برادر انس از رهبران شورای ملی است و خود را احمد ابراهیم معرفی می‌کند؛ از هر راهی برای تخریب چهره رولا ابراهیم و برادرش "غیاث" استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل این فشارها و حملات علیه رولا ابراهیم، انتقادهای وی از شورای ملی سوریه (شورای مخالفان خارج‌نشین سوریه) و نقش اخوان المسلمین در الجزیره قطر است.

رولا ابراهیم از فعالان جنبش "معا"، قبلا از اعتراضها داخل سوریه حمایت کرده بود.

رولا ابراهیم گوینده شبکه الجزیره

منذر خدام تأکید کرد: رولا از سلطه اخوان المسلمین و شورای ملی بر برنامه های سوریه در شبکه الجزیره قطر ناراضی است و از این مسأله انتقاد کرده، و خواستار توجه این شبکه به مخالفان داخل سوریه شده است.

تاکنون چندین خبرنگار و مدیر این شبکه از جمله غسان بن جدو مدیر الجزیره در بیروت به دلیل انتشار اخبار نادرست و غیرواقعی علیه سوریه استعفا کرده‌اند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول