اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای مهارت های زندگی انجام شد

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت دانش و مهارت در زاهدان

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی مدیریت دانش و مهارت در قالب اجرای طرح ارتقاء مهارت‌های رفتاری توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت دانش و مهارت در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزشی مدیریت دانش و مهارت و تربیت مربی ارتقای مهارت‌های رفتاری با شرکت 12 نفر از کارشناسان و مددکاران حوزه های اجتماعی ادارات و سازمانهای زندانها ، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به مدت یک  تشکیل و درحال برگزاری است.

مدرس این کارگاه آموزشی در زمینه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت دانش و مهارت تربیت مربی برای اجرای طرح امید در قالب ارتقای و تحول فردی و اجتماعی در جامعه است.

محمد صدیقی افزود: نا آشنایی، بیگانگی و بی‌توجهی به آداب و مهارت‌های زندگی، زندگی امروزه افراد را پر هزینه و دارای مشکل در برقراری تعاملات اجتماعی و ارتباط  فرد با جامعه می کند.

وی ادامه داد: در این راستا بدون بهره‌گیری از مهارت‌های رفتاری و دستیابی به خواسته‌ها و مطالبات ، متکی به روش‌های ارزش سوز، هنجار ستیز و ضد اجتماعی می‌شود و از این رو فرد و جامعه دچار و گرفتار انواع لطمه‌ها، خسارت‌ها، محرومیت‌ها و آسیب‌های فردی و اجتماعی می‌شود.

صدیقی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی تربیت و آموزش مربی برای اجرای طرح امید با هدف ارتقاء و تحول فردی و اجتماعی در لایه‌های مختلف جامعه و هدف از اجرای طرح امید ارتقای دانش و آداب و مهارت‌های ارتباط فردی و اجتماعی و ایمن سازی فرد و جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

وی بیان اینکه آسیب‌ای اجتماعی تهدید اصلی جامعه محسوب می‌شود گفت: طرح امید با بررسی آسیب‌های اجتماعی و فردی و تهدیدات موجود در جامعه تهیه و تدوین شده و آثار و نتایج اجرای این طرح به عنوان شیوه‌ای علمی و برآمده از تجارب بین‌المللی و با اتکاء به مبانی ارزشی و بومی، توانمندسازی، بازتوانی و توان افزایی و رسیدن فرد به خود انگیختگی و مرحله خود مهندسی و واکسناسیون اجتماعی به صورت آسانترین شیوه و کوتاه ترین زمان را دنبال می‌کند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: چشم انداز طرح امید، انسان با کرامت، خانواده مطهر، جامعه اخلاقی با نهادینه شدن اخلاق، معرفت، یادآوری و دستگیری از دیگران در جامعه است.

در پایان این کارگاه آموزشی به افراد شرکت کننده در کارگاه مذکور گواهینامه مربیگری اجرای طرح امید اعطای می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول