اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بررسی پیام‌های شهروندان در بهمن ماه

بیشترین درخواست شهروندان جنوب تهران نظافت معابر است

خبرگزاری فارس: مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 از ثبت 91 پیام شهروندی در این سامانه در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

بیشترین درخواست شهروندان جنوب تهران نظافت معابر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، حمیدرضا قلیچ‌خانی گفت: در بهمن ماه در مجموع 62 پیام در قالب انتقاد، 27 پیام در قالب تقدیر و تشکر و دو پیام در قالب شکایت از سوی شهروندان منطقه در این سامانه ثبت شده است.

مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 با اعلام این خبر با اشاره به اینکه بیشترین پیام‌های ثبت شده در این سامانه با فراوانی 21 درصد مربوط به ناحیه 4 است، افزود: 22 درصد این پیام‌ها مربوط به نظافت معابر است.

قلیچ‌خانی با اشاره به اینکه حوزه معاونت ترافیک، 6/17 درصد کل پیام‌های منطقه را به خود اختصاص داده است، افزود: از این تعداد پیام‌ها 25 درصد در خصوص عملکرد رانندگان حمل و نقل است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از میان اقشار مختلف شهروندان از جمله روحانیون، فرهنگیان، پزشکان و کارشناسان و ... به عنوان ناظران افتخاری برون سازمانی با سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 همکاری می‌کنند، افزود: در بهمن ماه سال جاری تعداد 35 ناظر افتخاری جذب سامانه 1888 این منطقه شده‌اند.

مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 با اشاره به بهره‌گیری این سامانه از ابزار‌های نوین ارتباطی، تلفن چهار رقمی 1888، صندوق دریافت انتقادات و پیشنهادات مستقر در منطقه، نمابر 55167171، پست الکترونیکی www.tehran.ir/1888 و ارتباط مستقیم روزهای دوشنبه در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران را از جمله ابزار‌های ارتباطی این سامانه ذکر کرد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول