اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان خبر داد:

مبارزه با افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با واحدهای صنفی که قیمت کالاها را به صورت غیرمنطقی در سیستان و بلوچستان افزایش داده‌اند، برخورد می‌شود.

مبارزه با افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها در سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد رفیع سلطان‌زاده در گردهمایی بازرسان این سازمان و بازرسان اصناف استان اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح‌های نظارتی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و برخورد با متخلفان است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت‌دار این طرح نظارتی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از اهداف مهم این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها است.

سلطان‌زاده افزود: طرح نظارتی شامل دو مرحله است که مرحله مقدماتی آن بر محورهای عمومی از جمله تبلیغات، ‌اطلاع‌رسانی، ‌‌هماهنگی و برگزاری جلسات با دستگاه‌های مربوطه به دلیل هماهنگی است از یکم  اسفند ماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: مرحله دوم که مرحله اجرایی این طرح است از 11 اسفند ماه با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی برای تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر کمبود واحدهای تولیدی و توزیعی خدماتی و رسیدگی سریع گزارشات و شکایات مردمی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/س30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول