اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

افراد دردآشنا، متعهد به اسلام و انقلاب به مجلس راه یابند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: افرادی باید به خانه ملت راه پیدا کنند که برخاسته از بطن مردم، درد آشنا، متعهد به اسلام و انقلاب و خون شهدا بوده و با تمام توان برای سربلندی کشور و تصویب قوانین کارگشا تلاش کنند.

افراد دردآشنا، متعهد به اسلام و انقلاب به مجلس راه یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله شیخ مصطفی علماء ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته مردم کرمانشاه در مسجد جامع این شهر، اظهارداشت: سالم‌ترین انتخابات دنیا در ایران انجام می‌شود و این حقیقتی غیرقابل کتمان است که در همه دوران پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی اثبات شده است.

وی ادامه داد: مردم اصلی‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر انقلاب ما به رهبری امام (ره) پیروز شد و بعد از آن هم 33 سال است که در اوج عزت و اقتدار به حیات خود ادامه داده به دلیل داشتن همین پشتوانه مردمی است که همواره برای حفظ آن تلاش و مجاهدت کرده اند.

علماء تصریح کرد: 12 اسفند یکی از روزهایی است که مردم ایران با بصیرت و حضور خود این بار در صحنه انتخابات، بر عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی خواهند افزود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری سالانه یک انتخابات در کشور نشانه وجود دموکراسی حقیقی و واقعی است و در هیچ جای دیگر دنیا مانند ایران، مردم تمام مسئولان عالی کشور خود را مستقیم تعیین نمی‌کنند و این نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور ماست.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در بحث انتخابات پیش رو نیز دو مبحث مهم مورد توجه است، نخست اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح و آگاهانه از بین نامزدها که لازم است به مردم آگاهی لازم در هردو مورد داده شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند به هرمیزان پر رنگ‌تر و باشکوه‌تر باشد بر اقتدار کشورمان در دنیا افزوده ‌شده و مردمی بودن انقلاب ایران بار دیگر به دنیا ثابت می‌شود.

وی افزود: مردم فهیم ایران با انتخاب شایسته‌ترین و صالح‌ترین نمایندگان، به افزایش اقتدار ملی کشور در سطح جهانی و بین المللی کمک کرده و زمینه‌های توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم آورند.

آیت الله علماء در پایان گفت: افرادی باید به خانه ملت راه پیدا کنند که برخاسته از بطن مردم و درد آشنای آنها باشند، افرادی که متعهد به اسلام و انقلاب و خون شهدا بوده و با تمام توان برای سربلندی کشورمان و تصویب قوانین کارگشا تلاش کنند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول