اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

انتخاب اصلح و شایسته نشان از آگاهی مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: انتخاب اصلح و شایسته نشان از آگاهی و دقت نظر مردم است.

انتخاب اصلح و شایسته نشان از آگاهی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در پلدختر اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس باید معتقد به اسلام و ملتزم به ولایت فقیه باشند و به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ حرمت یکدیگر، حراست از بیت‌المال، جلوگیری از اسراف، کنترل هواداران خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان متعهد و متخصص و توانمند و مقتدر در خانه ملت می‌توانند گره‌گشای نیازها و حلال مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف باشند بنا بر این تلاش برای شناخت فرد لایق و اصلح در انتخابات تکلیف شرعی است.

لروند عدم وابستگی به مراکز ثروت، ندادن وعده‌های بی‌حاصل به مردم، حفظ آرامش و امنیت جامعه و توجه به توطئه‌‌های احتمالی دشمنان را از دیگر شاخص‌های نامزد اصلح عنوان کرد.

امام جمعه پلدختربا اشاره به اینکه فضای رقابتی و سالم و با نشاطی در پلدختر حاکم است تصریح کرد: افزایش جو آرامش در دوران تبلیغات فضای مناسب برای شناسایی و انتخاب نماینده اصلح را فراهم می‌کند.

لروند خاطرنشان کرد:  حرکت و فعالیت کاندیداها و هواداران آن‌ها باید بر مدار و محور قانون باشد و هر نامزد انتخاباتی تنها برنامه‌ها و سوابق کاری خود را بیان کند و از تخریب دیگر کاندیداها خودداری کنند.

وی گفت: مردم باید کاندیدای اصلاح را انتخاب کنند تا مجلسی سالم و صالح حاصل این انتخابات باشد.

امام جمعه پلدختر گفت: کاندیداها برای حضور در صحنه انتخابات و ایجاد فضای نشاط در سطح جامعه باید در تبلیغات خود با رعایت قانون اجازه سوءاستفاده را ندهند و نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود مصالح نظام را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها باید به گونه‌ای تبلیغ نکنند که دشمنان را به طمع بیندازند.

لروند بر حضور مردم ولایتمدار و فهیم شهرستان پلدختر در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود:  مردم این شهرستان همانند سایر ملت ایران اسلامی تا به امروز در عمل ثابت کرده‌اند که پیرو مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه شهیدان هستند و با حفظ وحدت  در حماسه 12 اسفند و انتخابات آتی، وحدت و انسجام را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/صا10

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول