اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کوهنوردان و دوستداران طبیعت صورت گرفت

همایش درختکاری 300 نفری در ارتفاعات مازندران

خبرگزاری فارس: همایش درختکاری 300 نفری در ارتفاعات جنگلی بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل صبح امروز با حضور کوهنوردان و دوستداران طبیعت برگزار شد.

همایش درختکاری 300 نفری در ارتفاعات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، همایش درختکاری 300 نفری در ارتفاعات جنگلی بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل ظهر امروز با حضور کوهنوردان و دوستداران طبیعت برگزار شد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: برگزاری همایش‌ها در دل طبیعت باعث تجدید قوای جسمانی و گرفتن روحیه مضاعف برای انجام امور روزمره می‌شود.

یحیی عسگری‌پور افزود: در این گردهمایی یک روزه کوهنوردان و دوستداران طبیعت با کاشت نهال و درختچه به استقبال روز درختکاری رفته و بار دیگر برای حفظ و حراست از طبیعت اقدام کردند.

وی تصریح کرد: این همایش با تلاش بخشداری امامزاده عبدالله(ع) آمل، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و جوانان دوستدار طبیعت برپا شد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل با تاکید براینکه کوهنوردان مسیر چند کیلومتری و خوش آب و هوای امامزاده عالی‌کیا سلطان(ع) و تکیه مقدس سنگ درکا را پیاده‌روی کردند، خاطرنشان کرد: این افراد علاوه بر کاشت نهال و درختچه‌های جنگلی به پاکسازی محیط زیست و طبیعت بکر منطقه مشغول شدند.

وی با اعلام اینکه این بخش جدیدالتاسیس حدود 50 روستا و آبادی را در خود جای داده است، بیان داشت: این بخش یکی از صنعتی‌ترین بخش‌های مازندران به شمار می‌رود که دو شهرک صنعتی بزرگ استان را که نزدیک به نیمی از صنعت مازندران را شامل می‌شود در خود گنجانده است.

عسگری‌پور در مورد قرار داشتن بخشی از محور مواصلاتی هراز در این حوزه تصریح کرد: بخش امامزاده عبدالله(ع) یکی از ورودی‌های مسافران و گردشگران شمال کشور به مازندران بوده که وجود جنگل، جلگه و کوهستان در کنار هم بر جاذبه‌های طبیعی این بخش بیش از گذشته افزوده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول