اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

کاندیداها تفکر تخریب را خط بزنند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: کاندیداها باید اندیشه تخریب همدیگر را خط بزنند چرا که شان و شئون مردم بالاتر از اهانت و تخریب کاندیداهای مجلس به همدیگر است.

کاندیداها تفکر تخریب را خط بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مازیار بابایی صبح امروز در جلسه جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار داشت: کاندیداها فقط اجازه دارند بدون توهین به شعور ملت عملکرد و کارنامه کاری خود را ارائه دهند و از هرگونه تخریب و توهین پرهیز کنند.

وی با برشمردن اهمیت اخلاق در انتخابات و ضرورت حفظ حرمت‌ها و شان مردم و نمایندگی مجلس خاطرنشان کرد: کاندیداها باید شکرگزار بستر فراهم شده در نظام اسلامی باشند چرا که در این کشور به حرمت خون شهدا و حضور مردم بستر مدیریت و نمایندگی آنها فراهم شده و از این فرصت باید بهره کافی را در خدمتگزاری روزافزون ببرند.

این استاد دانشگاه‌های اردبیل تخریب و توهین را کار نماینده فاقد عملکرد و مهارت توصیف کرد و بیان داشت: آنهایی که عملکرد درخشان ندارند به جای پذیرش واقعیت‌ها به تخریب و توهین دیگران روی آورده‌اند در حالی که از مردان قانونگذار توقع می‌رود خود در گام اول به اجرای قانون گردن نهند.

بابایی با انتقاد از نمایندگان فعلی در ارائه نکردن عملکرد چهار ساله خود و ضرورت بیان واقعیت‌ها تصریح کرد: نمایندگان فعلی و کاندیداهای مجلس باید با رعایت اخلاق و ادب انتخاباتی پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده خود را در حوزه‌های مختلف تبیین و تشریح کنند تا مردم از این اقدامات آگاه شوند.

وی گفت: مردان قانونگذار آینده امروز در بسیاری از صحنه‌ها قانون‌گریز شده‌اند و به جای حفظ وحدت و همدلی به تخریب و توهین روی آورده‌اند که هرگز در شان این ملت نیست.

مدرس دانشگاه‌های اردبیل در ادامه سخنان خود به موقعیت حساس انقلاب اسلامی و حرکت‌های روبه جلوی کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که کشورمان در حساس‌ترین مقطع تاریخی خود به سر می‌برد و با انواع تهدیدها و توطئه‌های دشمنان درگیر است شایسته نیست عده‌ای به خودزنی پرداخته و در آستانه انتخابات برای کسب جایگاه نمایندگی مجلس تمام اصول انسانی را زیر پای بگذارد.

بابایی ویژگی ستارالعیوب بودن خداوند متعال و ضرورت توجه بندگان به برخورداری از این ویژگی شایسته را یادآور شد و افزود: در حالی که خداوند متعال عیوب و نواقص را می‌پوشاند ما لازم نیست عیب دیگران و ضعف آنها را بازگو کرده و به واسطه آن صلاحیت اخذ رای مردم را بگیریم.

وی همه کاندیداها را به حفظ وحدت و جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و ادامه داد: ما در دور نهم مجلس به نمایندگانی نیاز داریم که همدل و هم‌سو مهمترین مسایل منطقه و استان را پیگیری کنند و مجموعه‌هایی همچون پتروشیمی، راه‌آهن و ده‌ها طرح بر زمین مانده را رونق بخشند.

بابایی در پایان سخنان خود خواستار اصلاح فرهنگ تبلیغات انتخاباتی شد و از توصیه‌های نماینده ولی فقیه در چند هفته اخیر با هدف معرفی ویژگی‌های کاندیدای اصلح قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول